Hiç güzel değilmişim de insanlar beni yalandan övüyormuş gibi geliyor. Bu hissi nasıl atlatırım, özgüvenli olamıyorum.
22 gü
Hiç güzel değilmişim de insanlar beni yalandan övüyormuş gibi geliyor. Bu hissi nasıl atlatırım, özgüvenli olamıyorum.
İnsanların seni beğenmesiyle senin kendini beğenmen her zaman aynı şey olmuyor. Bazen kişi kendi kusurlarına o kadar odaklanıyor ki dışarıdan nasıl göründüğünü objektif değerlendiremiyor.
Öncelikle insanların dediklerini tamamen geçip aynaya baktığında kendini beğenmekten başlamalısın beğenmediğin ama değiştirebileceğin şeylerse bunu yapıp özgüvenini dahada arttırabilirsin ama değiştiremeyeceğin şeylerse yapabileceğin bir şey yok diyerek yine yükseltmelisin
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, çoğu zaman hepimiz bu tarz düşüncelere kapılabiliyoruz biliyor musun? 💖 Ama şunu sakın unutma, senin güzelliğin sadece dışarıdan ibaret değil, asıl ışığın içinden geliyor! ışıltını keşfetmek için kendine şans ver. ✨ Bence minicik self-care rutinleriyle başla, kendini iyi hissettiğin şeylere odaklan. Güldüğün zaman ne kadar tatlı olduğunu bir düşünsen mesela? Kendini sevmeye başladıkça o ışık zaten dışarıya yansıyacak, göreceksin! 💐 Kendine haksızlık etme, sen çok değerlisin! 💋
Cevap
16Cevap
öz güven geliştir
Seni görmeden güzel bulan şizolar gelir şimdi
Çirkinsin falan demiyom bu arada, güzelsin de demiyom. Bana ne gerçi
Aynen
Görmedin ki zaten
Bişey demedim mealinde didim onu
O kadar güzel kızsın ki gözlerimi açıp bu büyüyü bozmak istemiyorum
🤣
Hdjdjdjd
İmsanların yalan söylediği gerçeğiyle yüzleşip kabullenerek 😉
Azıcık dekolte var sosyal medyadan erkekler yazsın sen de güzel olduğunu hissedersin
Kendini sevmem insanların seni güzel bulmasından daha kıymetli...
Bu kadın türü çok yorucu oluyor ya seversin inanmaz uzaklaşırsın beni hiç mi sevmedin diye kafa skkker lanet bir karı modeli
Çok güzel olmakta iyi değil boş ver.
Neden
İnsanın başından sapık eksik olmuyor o yüzden
İyi ki çirkinim 🤣
Erkeklerden ilgi az ise öyledir. Fazlaysa güzelsindir.
Eskiden lise yıllarımda erkekler benimle çok uğraşirdi onu saymazsak uzaklar düpedüz bende sertim onlara karşı uzak olmaları daha iyi açıkçası yaşasın çirkinlik
Güzellik lanettir aslında. Hem bitmek bilmeyen ilgilerin bağımlısı oluyorsun hem de hayatının merkezine birini alamıyorsun hep daha fazla seçenek olduğu için. Egoist oluyor zaten çoğu.
İyi ki yok işte bende ne yapayım valla
Vardır da bizi kandırıyon
Yok işte olsaydı erkekler benle ilgilenirdi kimse benle ilgilenmiyor hep başka kızlarla ilgileniyorlar çirkinim ben işte
İlginç.
İlginç değil gerçekler
Görmeden bilemeyiz 🤷🏻
Yaaa sana oyle geliyor kuzum
Milletin düşüncelerini niye bu kadar önemsiyorsun?
iyi hissettiren biri olsa
Vücudun nasıl orantılı mi
Kendinle aşırı ilgilenmeyi bırakmalısın
Görebilir miyim
Her kizin bir guzel yani kesin vardir
Boyun kilon kaç esmer misin kumral mı
İnsanım 160 boy 65 66 kilo kumral
Güzel olmama ihtimali yüksek gibi duruyor
Teşekkür ederim
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?