18 yaşında 150 boy 45 kilo olmak kısa mı, kızlar için avantaj mı dezavantaj mı?

Sizce 18 yaşında bir kız olarak 1.50 boy kötü mü? 45 kiloyum. Bence kısa boylu olmanın çok avantajı var

18 yaşında 150 boy 45 kilo olmak kısa mı, kızlar için avantaj mı dezavantaj mı?
Cevapla