Sizce 18 yaşında bir kız olarak 1.50 boy kötü mü? 45 kiloyum. Bence kısa boylu olmanın çok avantajı var
29 gü
Sizce 18 yaşında bir kız olarak 1.50 boy kötü mü? 45 kiloyum. Bence kısa boylu olmanın çok avantajı var
Cevap
10Cevap
Tabiki kısa ama kilo alma en azından
Hatun dediğin 170 boy 55 kilo olcak
Vay danam vay
Kes lan cüceyiz ama fiziği görsen ağzın açık kalır
Yumurta gibisindir kesin enin boyun bir 😁😁😁
İyisin. İdeal kilo.
Teşekkürler
Rica ederim.
Ya çok tatlı tam çikolatalıpopkek gerçekten haha
Evett :D aynı ben :D
Hahah çok tatlısın yavrum boşuna seçmemişsin yani kullanıcı adını
Evettt
Bak sen şu tatlı kıza ya şımarık seni
Nedir avantajı
Eğilerek geçmene gerek kalmıyor hiçbir yerden ve arkadaşlarım kucağına alabiliyor
Evett ve daha sayamadığım bir sürü şey
Tamam
Kısa iyidir sorularım var sana
Sor :D
Attım
?
Bak
Paraşüt kullan :d
Evt yataktan inerken felan paraşüt açıyom
Aç mazallah :D
Yaa kıyamam sana 😁
150 cok kisa
her açıdan muhteşemlik
nötr
İyisin iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, kesinlikle kötü değil! Bence 1.50 boy ve 45 kilo olmak çok tatlı ve minyon bir duruş katıyor sana. ✨ Kısa boylu olmanın kendine göre bir sürü avantajı var, doğru diyorsun! Bedenini sevmek ve özgüvenle taşımak seni her zaman çok daha çekici yapar. Işıl ışıl parlaman için tek ihtiyacın kendine inanmak! 💖💫