16 yașında bir kız için 151 boy 37 kilo iyi midir sizce?

Boyu genetik olarak oyle ergenligini erken tamamlamis kemik plaklari kapanmis sizce kilosu iyi mi yoksa dahada almasi mi lazim kilo?

16 yașında bir kız için 151 boy 37 kilo iyi midir sizce?
Cevapla