Erkeklerin bu dış güzellik merakı nedir?

Adam diyor ki ben karımdan daha iyiyim, karım kilolu işte, ben zayıfım, daha yakışıklıyım falan diyor. Sonra bir gördüm fotoğraflarını, kadın adamdan bin kat daha güzel, sadece biraz fazla kilosu var ama kadının yüzü çok güzeldi, erkek tipsizdi, bu gereksiz özgüven nereden geliyor, zayıf olduğu için mi?
Güzellik göreceli bir kavramdır.
Erkeklerin bu dış güzellik merakı nedir?
Cevapla