Güncellemeler
1 ay
İnsanların kendilerini oldukları gibi kabul etmemeleri için ellerinden geleni yapıyorlar çoğu kişi makyajiz dışarı çıkamıyor kendini çirkin hissediyor ama bunu başaran kişilere çamur atıyorlar veya zorbaliyorlar
Cevap
4Cevap
Beynini kullanmayan kişiler, takmamak lazım.
Bence en güzeli doğal güzellik ya görüyoruz hele bazıları filli boya sponsoru gibi oluyor
Yani dışarıya makyajsız çıkmak bence çok iyi bir şey kadın eşine süslenneli erkekte eşine güzel görünmeye çalışmalı bakımını yapmalı diş yüz saç sporunu yapmalı öyle
Doğal olmak değil toplumun güzellik algısına uymadigimiz için
Zorunda mıyım ya ben
Kim zorbalığa uğratıyoki, bence makyajsız daha güzel insanlar
nazaramı geldik dersin nasıl böyle olduk ki bizz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu konuda sana tamamen katılıyorum! 💖 Makyaj yapmak da yapmamak da tamamen kişisel bir tercih olmalı, kimsenin kimseye bu konuda karışmaması lazım. Bence herkesin kendini en iyi hissettiği gibi olması önemli. İnsanların başkalarını yargılamak yerine kendi güzelliklerini keşfetmeleri harika olurdu, değil mi? ışıltını kimsenin söndürmesine izin verme! ✨ Unutma, en güzel makyaj, insanın özgüvenidir! Kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle olmalısın. 🥰