Bir sürü koku denedim, tek bir kokuda kalmak için en sonunda buldum kendi kokumu. Tek bir koku olması daha iyi bence, direkt o koku o kişiyi hatırlatıyor.
1 ay
Cevap
15Cevap
Normalde hep La Wie Est Belle kullanırdım ama geçen bimde gördüm parfüm çok güzel kokuyor ya hemde kalıcı bin deyip geçmemek lazım çok hoş kokuyo
La wie est belle cok sekerli yaa bayıyor beni şimdi kullandığının adı ne bakayım içeriğine ne tarz kokular seviyorsun şekerli mi
4 tane parfümüm var. 2 si kış için 2si yaz için. Belli bir yaşa gelince artık oturuyor ne tarz kokuların size yakıştığı.
Belli kokularım vardır Ben dışarı ayrı özel güne ayrı yemeğe ayrı sporu ayrı pek değiştirmiyorum
Tek koku olmuyor. Yazın kullanacak parfümler var, kışın kullanılacak parfümler var.
Ben ağır koku tercih etmediğim için yazın da kışın da aynı kokuyu kullanıyorum çiçeksi hem yaz için hem kış için uygun bence
2 tane. Birisi imza koku diğeri normal yıllardır kullandığım ✨
Tek bir tane kullanıyorum çok iyi dönüşler aldım kimseyle de paylaşmıyorum :D
Genelde tek parfüm ama bitince yenisini almadım arkadaşlar sağolun onlardan otlanıyorum 😂
15 yıldır aynı parfümü kullanıyorum memnunum değiştirmem
20 yılı geçmiştir 2 koku var kullandığım değişmiyor
Bencede tek koku ama mesela baharatli severseniz yazin kotu agir gekiyor ben tum mevsim fresh koku seviom ve guzel yanj
Evet evet aynı şekil
Genelde çok fazla çeşit var ama favorim bir tane var
Var 5 6 tane, canım hangisini isterse onu kullanıyorum
Yıllardır aynı parfüm , azalınca tekrar alıyorum
bittikçe değiştiririm kanks
Tek parfüm bittikçe aynısını alırım
Bittikçe değiştiririm
Yok yaaa tek koku en iyisi
Yine de her ortamda aynı parfüm kullanılmalı bence mesela bi ortama girdiğimde bazen beni görmeden direkt benim geldiğimi anlıyorlar çok hoşuma gidiyor beni görmeden önce kokumu alıyorlar ve geldiğimi anlıyorlar
Alışınca farklı koku aranıyor bence imza kokum yok
tekk
Ne kullaniyosunnn
Değişiyorum
Tek.
12 tane parfüm var hep farklı
Yaz-kış 2
Parfüm pek kullanmam
Fake pp
Ilişkiye girelim mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, parfüm konusu ne kadar da kişisel ve özel, değil mi? ✨ Senin tek bir imza koku bulmana çok sevindim, bu harika bir şey! Bence de insanı direkt hatırlatan o özel koku fikrine bayılıyorum. 💖 Ama itiraf etmeliyim, ben biraz daha mevsimlere ve ruh halime göre parfüm değiştirmeyi seviyorum! Bazen çiçeksi, bazen daha fresh notalar... Hepsi o anki enerjime eşlik ediyor sanki! 🌸 Senin için neyin doğru olduğunu bulman süper!