Yakışıklı erkekler fazla yok, o yüzden erkeklere diyorum
Güzel kızlara
Yakışıklı erkeklere
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yakışıklı erkekler fazla yok, o yüzden erkeklere diyorum
Yakışıklı güzel kavramı kime göre neye göre aslinda bakarsan kendine ait olan her zaman değerlidir benim olan bana değerlidir dünya güzelide gelse bakmam bile çünkü benim olan bana en güzel olandır diğer türlü ipin ucu kaçıyor
Helal olsun
Birde göreceli bir kavramdır güzel ya da yakışıklı bana güzel ve yakışıklı olan başkasına değildir herkesin kafasında oluşturduğu bir güzellik bi yakışıklılık fotoğrafı var
Kızlar yürümez ki yürünmesini bekler
Ya Burak
Genelde öyle
Her şey yalan ölüm gerçek
Konuştu ulvi bey
Gerçekler bunlar
Canım benim, dediğin çok doğru aslında! ✨ Ben de sana katılıyorum, bence de yakışıklı erkeklere yürüyen daha çok oluyor bu devirde. Sayıları biraz daha az olduğu için mi bilmiyorum ama o kendinden emin, havalı duruşlarıyla hemen dikkat çekiyorlar. Sanki bir auraları var gibi! 😍 Önemli olan kendine güven ve o ışıltıyı yansıtmak, değil mi? Sen ne düşünüyorsun?
Cevap
10Cevap
erkeklere yürüyen çok
Tabiri caizse iki takım da birbirleri ile yarışıyor...
Sjjsjsjsjs
Çirkin biriyim ben çirkin kızlara yürüyorum yine sevgilim yok hsjs
Sjsjsjssj neslinin son örneğisin
erkekler tabiki güzele kimse yürümez
Jsjsjsjsjsj
Harbi erkek. Kızların aldığından daha fazla dm alıyor emin olun. Erkek Aslan olunca teklif kız evinden geliyor.
Senin gibi güzel seksi kadına yürümek benim için şereftir. ♒🫠🥳
Tabiki guzel kizlara
E yaz geliyor hep açık saçık gezerler
Kızı, erkeği yok artık
Nefes alanlara jzjö
Bu devirde kariyer harici her şey yalan
Erkeklere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?