TR'deki yakışıklı erkeklerin yanında hep güzel olmayan kızlar var, niye?

geçen gün 2 yeni çiftle tanıştım. erkekler çok çok yakışıklı ama eşleri gerçekten hiç güzel değillerdi. böyle gerçek aşklar gerçekten nasıl bulunuyor, sadece iç güzellik söz konusu olan? onların gözünde onlar en güzel kadınlardır tabii ki

TR'deki yakışıklı erkeklerin yanında hep güzel olmayan kızlar var, niye?
Cevapla