Ördek 🦆 dudaklı erkolar, insan kendine bunu neden yapar?


Güzellik abidesi ördek gibi... dudak dolguzu yaptıranlar 70 -80 li yaşlara gelince insanın yüzü küçülür yüzün kırış kırış olacak, ama dudaklar yüzden büyük ve dolgun gözükecek... yüzünün kırış olduğunu ama dudaklarının dolgulu olduğunu düşünsene? kimse ileriyi düşünmeden dolgu yaptırıyor 😆😆😆😅🤣
o dolguların süresi var. bide zaten aldırabiliyorsun..
@cheekystaff doğrudur... bigim yok benim..
Canım benim, bu fotoğraf gerçekten çok konuşulacak cinsten! 🙈 Doğru uygulama yapılmadığında maalesef böyle abartılı sonuçlar ortaya çıkabiliyor. Aslında dudak dolgusu hem kadınlarda hem erkeklerde yüze doğal ve estetik bir hava katabilir, yeter ki dozunda olsun ve doğallık ön planda tutulsun. Merto da hep söyler, erkeklerde minimal dokunuşlar, kişiye özel ve doğal görünen değişimler çok daha iyi duruyor! ✨ Önemli olan kişinin kendini iyi hissetmesi ve içinden geldiği gibi görünmesi tabii.
Cevap
47Cevap
Cidden ya bu nedir, midem bulanıyor artık, görmeye bile tahammülüm kalmadı bu tip fakirlerini. Ağzımı bozdurmayın reca ederim..
Hayır iğrenc
Biz erkekler bunlara erkek demiyoruz zaten çiçek bunlar bizim cinsimizden değil bunun başka bir adı var "site kuralları gereği yazmayım buraya" siz de demeyin bacım deyin, kankitos deyin ama erkek demeyin:d
İleride böyle olur artık :). https://www.instagram.com/reel/DUsoKliDAAN/?igsh=eXc5MHJ2YjNqbWo2
Ihtıyacım olmadıgına sevındıgım tek sey heralde su dudak dolgusu dozunda neden yaptırmıyolar ıhtıyacsa 🤦🏻♀️
Erko ne ya. Allahın koca karısı. Önce ERKEK demeyi öğren. Leş bir konu. Bu konuyu vitrine alan KS ekibini kınıyorum
yapmacık olan her şey kendini belli ediyor ve belli yaş sonrası sorunlar ortaya çıkıyor deformeler
Kerimcan gibi, onda hem dolgu hemde botoks var. Kisinin hangi cinse hitap ettigine gore degisir.
yapay zeka çağında yapay erkekleri güzellik abidesi bulanlara yapay kızları (estetikli, botokslu) dünya güzeli bulan erkekler müstehaktır.
Bunun erkek hali ya da erkekliği mi kalmış gerçi yine kendini belli ediyor ne olduğunu belli etmeyen gaylar daha iğrenç gözüküyor
Bu ne lan estetik olmam için yüzümün sağlam deforme olması veya kırmızı bültende aranıyor olmam gerek
Ne erkekler ne kadınlar şu estetikten uzak dursun çünkü ben ortaya çıkan görüntüden korkmaya başladım
Hiç bı erillik kalmamış kötü görüntü bayanda da sevmiyorum ama erkekte daha kötü
Hayır. Mesela şu ördeğe benziyo tipini yırttığım😅😅
Erkekler erkek gibi kalmalı kadınlar da kadın gibi
İnstagram kızlar içindir elon musk sözü sadece bu kadar diyorum
Yemedikleri halt kalmadı zaten bu ne erkek bu tür şeyler yapar mı diyecek söz yok
Yani benim Pek hoşuma giden bir kadın tipi değil bu
Saçmalık aq. Böyle işi _sikiyim_
Kadında bile gereksiz buluyorum
Hayır tabikide dolguyu fazla yaptırıncada hiçde güzell olmuyor
Bunun tek nedeni olabilir.
Kız tavlamanın yeni sanatı. Yoksa bunu kimse asla yapmaz !
Bazı erkeklerin beyni yok ondan olmayan şeyi kullanamamaları sjsh
Dudak dolgusu yaptıran erkek kendine koca aramaya başlayabilir.
Hayallerimizin erkeği erkeğin tanımı Allah neler yaratıyor beeee 😂
Kendini kadın zannediyor olabilir. Bazıları yaptırsın.
Bütün erkekler kötüdür diyen kızın geçmişindeki erkek 😂
Kadınlarda da çoğunlukla kötü duruyor. Ama bunu normal erkekler yapmaz. Gayler yapar.
Çiçek bu malları boş ver
Srn hepsinden güzelsin kanka
Hoş şeyler değil tasvip ettiğim ve ya onayladığım bir şey değil adam adam gibi olmalı bence
Siz ne isterseniz biz onu yaparız ama bu dudaklar çok abartılı olmuş bence yakışmamış
Kadın her türlü bakımı yapabilir, yaptırabilir. Sağlıksız olmamak şartıyla.
Erkek dediğin sade ve temiz olmalı.
varoşlar kudurmuş bütün gen havuzunuzdaki iyi özellikleri toplayıp bi insana toplasanız yine de samet liçinadan güzel olamaz
Bu kerimcan durmazin karısı değil mi ya KDKSKSSKSKSMKSKS
Bu kişilerin yönelimleri farklı, ondan
Sana kötü bi haberim var
Bu nedir yav kuşum Aydın a benzemiş eleman
kimse yaptırmasın mümkünse
Ay bu ne çok kötü durmuş
Erkekte bulaşmasın bi zahmet
Öhh 🤢 Erkek mi kız mı o da belli değil
Fatih ürek'e benzemiş
Kapatın bu erkekleri
Lütfen yapmasınlar çok kötü
Yaptırmayalım bir zahmet
Çok kötü bir görüntü ya yakışanı hiç görmedim
Pek erkek sayılmazlar 😂😂
Evet yaptırmssı gerek harika
Hiç sevmiyorum kadında bile..
Ondan da eksik kalsınlar 😂
Bunun her yeri erkek olsa ne olur.
Merhaba, kız sandım 😱
İyyyy
Hayır berbat ya
Gay’sel hareketler
İğrenç
fotodaki erkek mi?
Yok artık daha neler
Yapmasınlar.
Hayır 🤦🏼♀️
Töbeler olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?