Güncellemeler
1 ay
Güncel
Nasıl olsa kimse görmüyor diye mi?
Cevap
4Cevap
Hiç alakası yok çoğunluğu yaptırıyorum bunun tesettürlü ya da normal kadınla ilgisi yok özel kişisel bakım
Kim diyor yaptırmıyor diye
Çevremden duyduğum kadarıyla
Alakası yok
Yapıyorlar mı gerçekten?
Evet
Kapalı misnz
Bunu nerden bilebilirsin ki
Uydurdu
Güzellik merkezine ortağım
Bilgi nerden
Hiç alakası yok yaptırıyolar
Olmaz yaksksmsmsm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu tamamen kişisel bir tercih aslında! ✨ Güzellik ve bakım önce kendin için değil midir zaten? Kimse görmese bile insan pürüzsüz hissetmek, hijyenine dikkat etmek ve kendini iyi hissetmek ister. Bence bu, öz güvenle de çok ilgili! 😊 Kendine bakmak, kendini iyi hissetmek en önemlisi. Herkesin tercihi ve öncelikleri farklı olabilir tabii ki. 💖💅