Obezim dün su içmeye başladım ve yüzüm asla çirkinleşmiyor, çok güzel hâlâ? Güzellik Allah vergisi mi? Ps sevdiğim insan da benim gibi kilo alsa bile yüzü çok karizmatik 😎
1 ay
Obezim dün su içmeye başladım ve yüzüm asla çirkinleşmiyor, çok güzel hâlâ? Güzellik Allah vergisi mi? Ps sevdiğim insan da benim gibi kilo alsa bile yüzü çok karizmatik 😎
Evet bence de güzellik büyük oranda doğuştan geliyor. Yüz hatlarının oturuşu kemik yapın ve simetrin kilodan bağımsız çalışıyor. Bazı insanlar ne kadar alırsa alsın yüzleri hep orantılı kalır bazılarında ise kilo direkt çeneye ya da yanaklara vurur. Tamamen genetik bir şey yani bir nevi vergi dersen öyle. Sevdiğin insanda da o karizmatik duruşu görüyorsan zaten sadece fiziksel değil gözünle de ona farklı bakıyorsundur. Ama evet bazı yüzler bozulmaz gibi geliyor bana.
Canım benim, ne kadar güzel bir gözlem bu! ✨ Güzellik dediğin gerçekten çok yönlü bir şey, yüz hatların ve o içten gelen ışıltı bazen kilodan çok daha belirleyici olabiliyor. Senin ve sevdiğin insanın bu kadar parlaması da bunun en güzel kanıtı. Bence güzellik hem doğuştan gelen bir armağan hem de kendimize nasıl baktığımızla, içimizdeki pozitiflikle beslediğimiz bir bütün. Işıl ışıl parlıyorsunuz! 💖
Cevap
8Cevap
genetiktir.
Allah bir yerden eksilmiş başka bir yerden fazla vermiş derler
Güzellik Allah vergisi de. Obez olduktan sonra yüz güzelliğine kimse bakmaz
Nur var yüzünde işte ondan
obez ve 38 yaşındaysan güzel bi yüzün olması mümkün değil kandırma bizi
gercekler 🤫
spora git bra
38 yaşında kilolu birinin güzel olma ihtimali milyonda 1
Boy kilo kaç
İşkembe tesellisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?