Neden güzel kadınlar her yerde daha şanslı ve daha çok ayrıcalık görüyor?

Dışarıda şunu fark ettim güzel kadınlara hep öncelik veriliyor yaya geçidinde bile güzel kadın görünce duruyorlar bu durum normal mi gerçekten çok şaşırıyorum resmen güzel değilsen nefes alman bile çok görülüyor 😂 ellerinden gelse sokağa çıkarmayacaklar güzel olmayanları

Neden güzel kadınlar her yerde daha şanslı ve daha çok ayrıcalık görüyor?
Cevapla