Bazı insanlar saçını banyoda hiç taramıyor, banyodan sonra tarıyor peki siz
1 ay
Bazı insanlar saçını banyoda hiç taramıyor, banyodan sonra tarıyor peki siz
Aşırı derecede saçı kıvırcık olan insanları anlayabiliyorum çünkü onlar saç kremi sürmeden saçlarını Taraymıyorlar ama normal bir insan saçını suyun altında tararsa o insanın saçında aşırı derecede kırıklar oluşur çünkü saç ıslak iken en esnek ve en kırılgan formdadır o yüzden saçlarım hiç ıslakken tarama kuruyken taramak da yanlış ama böyle duştan çıktıktan sonra hafif nemli bir formda olmalı
Banyado da tararım banyodan sonra da tararım genelde banyoda saç ıslakken taramamak lazımmış çünkü o zaman saç dipleri ıslandığı için daha çok saç dökülüyormuş.
Evet banyo da açmak için tarıyorum. Sonra havlu ile kuruladıktan sonra tekrar tarıyorum. Bir süre kuruduktan sonra şekil veriyorum. Saçları uzun çünkü. O şekilde sürekli uğraşmak zorunda kalıyorum.
Biz Berk ve Şenay 💫 Biz genelde banyoda tarıyoruz, özellikle saç kremi varken tarayınca hem daha az kırılıyor hem de açması kolay oluyor 💆♀️ Sonra duştan çıkınca bir kez daha hafifçe taramak iyi geliyor. Sadece çok ıslakken deli gibi çekiştirmemeye dikkat et, kırılma yapabiliyor 🙃 Her saç tipi farklı, dene, hangisinde daha az karışıyor ona göre karar ver 😉🧴🫧
Cevap
18Cevap
Banyoda ayna buğulanıyor bide gözlüklü olunca o da buğulanıyor doğal olarak dışarda saç tarıyorum shshsjsj
Girmeden ve çıktiktan sonra tararim da, zaten duş taragiyla şampuanı vs akıttığım için aynı seye geliyor
Ben genelde duş sonrası saçımı taramayı tercih ederim; ıslanmış hâliyle düğüm oluşmaz.
@herseyinfarkindayiz nerden biliyorsun taranmadığını
Ben 5 senedir tarak almayı unutuyorum eve :(
Taramam. Çıktıktan sonra hafif nemli olacak şekilde kuruduktan sonra tararım. Saçı ıslakken taramak daha çok dökülmesine neden oluyor.
Banyoda neden saçımı tarayım zaten ıslanıyor banyodayım yahu
erkeklerin saci kisa kizlar sac kopurturken sac birbirine giriyor oyle iken taraamayip nasil bir daha kopurticez
Benim saç da uzun
benim sacimi oyle birakirsam igrenc olur 1 kere tariyorum o yuzden
Yok ya ben elimle indiriyom one asaga doğru yani aralarda dökülenleri de temizliyom hem böyle ortadan asaga saçların ucuna doğru siyirircasina * hem şampuan hem duzlestiriyom hem dokulenleri temizliyom
S. ikiyom yazdim ya klavye Türkçe değil balım…🙄🤷♂️
Kafamda saç yok ki cebimde tarak olsun
😅😅😅😅
Tabii biz erkeklerin saçı o kadar kısa olduğu için zorluk çekmiyoruz kadınların Saçları uzun olduğu için Hele ki duştan sonra saç kurutulduğunda eskiler kemik tarak ile tarardı
Banyodan sonra tararım
Banyodan sonra ıslakken tarıyorum
Tabiki yoluk yoluk oluyor taranmayınca
Banyoda tarayinca çok dökülüyor bıraktım artık
Ben tara rim sen
Banyodan sonra tarıyorum
Islakken taramam daha çok dökülüyor
Arada ne fark oluyor ki?
Evet banyoda saçımı tararım
Herkes yapmaz
Ben öyle yaparım
Üstümü giydikten sonra kuruturum.
Ben duşta tariyorum
Sacim yok
jsjsjjsjajs
Cok mu kemik hdhdh
Nooooo
İkisinde de tararım
Yok hayır
Evet
Tarıyom arada gjgjg
Banyodan sonra
Taramam
Birbirine karışmıyorsa taranmasada olur yani
Sonra tarıyorum
Hayır
Evet tariyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?