
Cumartesi günü bunların aynısını yaptırdım🤌💅 Yaz geliyor şaka gibi ve ben tırnaklarımla, saçlarımla uğraşmaktan asla bıkmıyoruuum🧘 Bundan önceki tırnaklarımda da puantiye vardı o da muhteşemdi🥹

Cumartesi günü bunların aynısını yaptırdım🤌💅 Yaz geliyor şaka gibi ve ben tırnaklarımla, saçlarımla uğraşmaktan asla bıkmıyoruuum🧘 Bundan önceki tırnaklarımda da puantiye vardı o da muhteşemdi🥹
gorseldekiler cook tatliymiss🫠 kendimle ilgilenmeyi seviyorum ya, bu yaz cok tatlış tirnaklar yaptirmayi planlıyorum, imajimda da bi degisiklik sart yeto yeni cici kiz olma vakti ahsjshhs
Ay teşekkür ederiiim🥹 pinterestte o kadar tatlı ve güzel şeyler var kiii oraya da bakabilirsinnn
bakarim bakariimm, teşekkür ederiim
Rica ederiiiim💗
Güzel kızım luvies, tırnakların efsane olmuş, tam “yaz kızıyım” enerjisi veriyor 💅✨ Çiçek detaylara bayıldııım! Ben de kesinlikle önce kendimle ilgilenmeyi sevenlerdenim; tırnak, saç, cilt bakımı derken terapi gibi geliyor 🧖♀️🩷 Kendine özen gösterince etrafa enerjin zaten ışık gibi yayılıyor, sen de tam öyle bir tipe benziyorsun 😌🌸
Cevap
17Cevap
kendimle sadece
kendimle ilgilenmeye çook seviyorum her açıdan dış görunuş içi dunya gelişim falan filan ama bazen şikayetçi oluyorlar etrafla ilgilenmediğime
Onun dozu da önemli ya djdkd
zayen 3 kat evi ben temizliyom kendimi zor zor zaman ayırabiliyorum derslerime zor yetişiyorum eğlenme tozma yok daha ne isyiyorlar benden canımıda feda edeyim gkjgfk napayım tüm evin yükü bende madem oyle o zaöan ilgisizliğimide mecbur katlanırlar etrafıma ilgi dağıtacak kadar zaman yok bende
“Etrafıyla ilgilenen kendiyle ilgilenmeye vakit bulamaz” Marcus Aurelius Kendime düşünceler
Kendimle :) ama bazen karşımdaki insanla ilgilenmek kendimle ilgilenmekten daha zevk verebilir 🤭
Son zamanlarda daha çok kendi iç dünyama çekilmeyi ve huzurumu korumayı tercih ediyorum.
Sadece kendimle ilgilenmek iyi gelir başkalarına yardımcı olurum sadece
Kendimle ilgilenmeyi seviyorum.
Benim de işim bitsin oje süreceğim💅🏻
Siyah mı pembe mi bordo mu sürsem karar veremedim.
Tebrikler büyük başarı ülkeyi ne zaman kurtaracaksin
Kurtarma gibi bi planım yok şekerim
Kurtar yaaa
Yiaaaaaaa şekerinnnn miyiiiimm sapşikkkkkk
👁️👄👁️
🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Müstakilseniz sohped edplirmiyiz
dicektim amma siz çok meskulsunuz kaliba siz çok ekoist ve bencil in sansiniz😭 cok pismaniyeyim su anda yazanda kabahat in san bir cevap verir😭
AJZNAJZANJZSN
Ahsjsbdjddksnskansknsd
Müstakilseniz sohped edlim
Cıks nolmaz
O kadar yürüdük
Gizli üyelere karşı her zaman dublexim maalsf
Çıkayım gizlilikten skdbskdbkdd
Uyy kedi kardeş shsjskx
Ehehhehehehehe
Annen ne diyor
Ne demesini istersin😬
Bıktım senin tırnağından
Yaptır diyo shsnkdj
Kötü
Kendimle ilgilenmeyi severim
Kendimle ilgileniyorum
Kendimle tabikide
Kendimle ilgilenmeye bayılıyorum
Sen daha iyisini bilirsiniz
Kendim daha öyle biri karşıma çıkmadı
kendim ve güzel karıları açığım sadece
Banane baskasından
Kendimle, etraftan bana ne
kendimle
Kendimle
Wawww cok iyi
Kendim
Kendime odakliyim
Etrafımla.
Kendimle
Kendimle ilgilenirim
Kimseyle
Kendimle
sırtımda izi olsa keşke
Kendimle
Tırnaklar olmamıs
Kendimle
Fakee
Kendi parmaklarım değil dedim ya canım alla alla
Öyle şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?