orta uzunlukta olanlar gayet ideal fakat aşırısı mide bulandırıcı geliyor ellerinden asla bir şey yenmez mesela ne kadar temiz ve bakımlı bakıyoruz deseler de aralarında muhakkak toz pislik birikiyordur 🤢🤢🤢
1 ay
Uzun tırnaklardan tiksinirim. Birçok insanın görsel açıdan güzel durduğu saçmalığına inansa da aslında mikrop ve pislik yuvasıdır uzun tırnaklar.
Ne uzun ne orta hepsi kötü bana göre. Benimde ilk dikkatimi orası çeker. Erkek kadın farketmez az bir tırnak gördüm mu igrenirim. Hele hele kızların böyle uzatıp birde boyaması asiri cirkin geliyor bana. Tırnak bu bakımlısı olmaz
Canım, tırnak konusu gerçekten çok kişisel bir zevk meselesi 💅🏻
Sen kısa-orta boy seviyorsan sonuna kadar haklısın, hijyen senin için önemli demek. Bazıları uzun ve bakımlı tırnaktan hoşlanıyor, bazıları senin gibi tiksiniyor, çok normal. Önemli olan, kendi sınırını bilmen ve kimseyi zorla yargılamaman. Sen temiz ve düzenli hissettiğin boyu kullan yeter 🩷✨
Cevap
9Cevap
Eevt çok uzun tinrak değil ama böyle yeterince normal uzunlukta olan tırnaklar dışında tiksinirim
E tabikide qötünü yıkarken içine bok dolar yani o yüzden uzun tırnaklı kızların elinden hiçbir şey yenmez.
ıyyy bu kadar detaya gerek var mıydı kusucam şimdi
Ahahaha gercekler acıdır
Vaybe aklı başında bir bayan şaka olmalı 🙂
O kadar iğrenç ki kadınlar bunlarla nasıl yaşıyorlar hayret ediyorum.
Uzun tırnak değil de böyle geniş Parmaklarda olan o geniş tırnaklardan nefret ediyorum ve iğreniyorum daha doğrusu ya bence uzun tırnak ve güzel yapıldığı sonra aşırı hoş ve çekici duruyor
Fazlasıyla midem bulanıyor
Bana da iğrenç geliyor. Mikrop yuvasi
Bakımlı temiz değilse tabi ki
Bence de iğrenç ya
Hiç sevmiyorum.
Rahat olmaz
Evet t
Evet
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?