Kuaförde kendi makyajını yapmak ayıp mı, düğün makyajı adabı nasıl olmalı?

Ablamın nişanı için kuaföre gideceğiz, makyaj yaptıracak, ben yaptırmayacağım. Makyaj çantamı alıp köşede oturup kendime yaparım diye düşündüm, ablam ayıp olur dedi. Nesi ayıp anlayamadım ki, makyaj malzemesi istemiyorum kimseden, yardım istemiyorum, koltukta oturup kendime makyaj yapmamın kime ne zararı olabilir, bilen biri cevaplayabilir mi, ayıp olur mu

Kuaförde kendi makyajını yapmak ayıp mı, düğün makyajı adabı nasıl olmalı?
Cevapla