Kel, kilolu ve kısa bir çocuktan hoşlanmama laf ediliyor, aşkta fiziksel denklik şart mı?

Ben de aşırı güzel sayılmam ama arkadaşlarım ve annem falan, sınıftan hoşlandığım çocuk kel, kilolu ve kısa boylu diye onunla olmamı doğru bulmuyor, kendine yazık edersin falan diyorlar. Çocuk da bana halinden memnun olmadığını söylemişti ama ben beğeniyorum (bana kanka diyor ama olsun) sizce dedikleri doğru mu, dış görünüşle mi denklik ölçülüyor anlamadım.

Kel, kilolu ve kısa bir çocuktan hoşlanmama laf ediliyor, aşkta fiziksel denklik şart mı?
Cevapla