Artık makyajsız gezen kız sayısı çok az sanki değil mi?

O kadar az ki ben kendimi makyajsız Shrek gibi hissediyorum belki de öyleyim ama daha fazla hissediyorum kimsenin göz altı mor değil kirpikleri uzun yüzü aşırı parlak ya da dudağı bembeyaz değil. Neden doğal gezen insan sayısı bu kadar azaldı hele gençlerde? Sosyal medyadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum

Güncellemeler
2 ay
arkadaslar ben makyaj yapmiyorum demiyorum ben de bazen cok yapiyorum hatta gittikce tanidigim kullandigim makyaj malzemesi sayisi artiyor neden boyle oluyor bunu hissediyoruz makyajsiz cikinca farkli hissediyoruz diye sordum kotulemek degil amacim yanlis anlamayin
Artık makyajsız gezen kız sayısı çok az sanki değil mi?
Cevapla