Bakımsız biri olduğu için nişan attım haklı mıyım?

Biz yeni tanışmıştık hemen nişan yaptık. O yüzden farkında değildim. Sonra baktım burnunu temizlemiyor, sürekli ter kokuyor, duşa girmiyor vs. bir de sürekli pişik olduğunu söylüyordu. Midem daha fazla kaldırmadı ben de nişan attım. Onu uyarmıştım, uyarmadım değil. Biraz düzelmişti ama ben çoktan soğumuştum, devam edemedim. Sizce haksız mıyım?
Bakımsız biri olduğu için nişan attım haklı mıyım?
Cevapla