Etraf bu estetikler yüzünden birbirinin aynısı olan ama kendisini hala bulunmaz hint kumaşı zanneden tiplerle doldu yani düşünüyorum bir insan kendisine neden böyle bir şey yapar diye gerçekten sebebini bulamıyorum. Bazısı estetik öncesi zaten o kadar güzel ve kendine has bir görünüme sahip ama yine de estetik yaptıracağım diye kendisini mahvediyor. Mesela görseldeki şu iki fotoğrafa bakarsak doğal olan abartısız söylüyorum 10 kat daha güzel üstelik doğal olmayan güzel dahi değil ve eminim tonla da para harcamıştır şu görünüm için. Ufak tefek burun estetiği gibi şeyler yine olabilir ama bunun dışındakiler maalesef daha da kötü bir görünüme sebep oluyor ve fabrikadan çıkmış gibi aynı görünüyorlar.
Yani güzel göstersen Olur göstermesen olur ki Merak etmiş? Hani 35 36 yaşına girmişim hep bakmışım hani istemişim ulaşamamışım yani kadın güzel olsa ne olur olmasa ne olur? Yani şey düşünün bir zenginin 100 milyon dolar parası var yani Benim cebimde olmayıp ben harcamadıktan sonra bunu bir anlamı yok ki onun gibi yani farkı var mı anlamı var mı Bence yok Sizce var mı?
Dokunuş mu? Ulan Estetisyen diye piyasayı eline geçiren lavuk, APTAL kadınları presten geçirir gibi basmakalıp aynı suratı yapıyor, ağız lavabo pompası gibi olmayan elmacık kemikleri ( sahte) sivrilmiş. Memeler hentbol, popo basketbol topu gibi, bi de çıkmış " Ben güzelim" diyor.
İşin komik yani erkekler onları daha çok seviyor ve onları daha güzel buluyor canımsın Bazı kadınlar da senin de dudaklarin ince senin göğüsleri çok küçük yok bilmem ne gibi laflar sözler sarf edip karşıdakini eziklemeye çalışıyor
Kesinlikle doğallık. Makyaj ve daha güzel görünebilmek için verilen dekolteler hiçbir erkeğe çekici gelmez, kolay görünüm oluşturur ve aslında bu erkeği sadece malum konuda çeker, gerçek çekicilik doğallıktır.
Bence en güzeli, kadının kendini en iyi hissettiği hali 😌 Doğal yüz çizgilerinle de, ufak estetik dokunuşlarla da harika görünmek mümkün. Önemli olan “toplum öyle istiyor” diye değil, “ben böyle seviyorum” diye karar vermen. Öz güven, yüz hatlarından bile daha çok ışık saçıyor ✨💄💖
Herşeyin doğalıdir guzel olan estetik dokunuş belki makyaj olabilir çok abartılı olmayan cinsten o da sonra kirisacak diye endişe ettiğiniz cildinizi yıpratıyor onun dışında botoksmus silikonmus yok burunmus kılmis tuymus yunmus onlar saçma
Abartıdan uzak karakteristik bir yüz her zaman daha çekicidir. Estetik dozunda olduğunda güzel ama her kadını birbirine benzeten o tek tip görüntü pek bizlik değil. Doğallığın verdiği o özgüvenli duruşun yeri başka hanımlar..
Doğal hâliyle, kimseye bir şey yapmadırması gerekmiyor; o zaman kadın daha samimi ve çekici görünür. Estetik dokunuşlar bir tercih olabilir ama doğal güzellik zamanla daha çok değer kazanır.
Paylaştığın fotografta doğal olan çok daha güzel tabi de, bazen minik estetik dokunuşlar da fark yaratabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
2 ay
Merhaba gündemdeki olaylarla ilgili bir şeyler sormak istiyorum sizce okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sizce @kivircikk777