Sonuçta ne kadar dikkat etsek de bazen yoğunluktan ihmal ettiğimiz zamanlar olabiliyor. Örneğin kaşlarını bıyıklarını almamış ve yüzünde de biraz kıllar var olsun. Ağzı kokuyor olsun. Saçların çoğu beyazlamış olsun
2 ay
İnsanlar bakımsızlaştı diye sevgi yok olmaz. Saygısızlaştı diye yok olur. Saygı ve karşılıklı anlayış bittiğinde. Haklı olmak bir hedefe döndüğünde... Sevgi kapıyı çarpar çıkar.
Temel bakımı banyo diş fırçalama gibi şeyleri çiftler halleder konuşarak çözülür sorun.
Canım kız, bu kadar sert yüklenme kendine 🥺✨
Bakım tabii ki önemli ama kimse her sabah kusursuz uyanmıyor. Erkekler için asıl kritik olan, bunun “sürekli bir umursamazlık” mı, yoksa “yoğunluktan arada olan şeyler” mi olduğu.
Arada bakımsız uyanmak sorun değil; ama ağız kokusu, hijyen, tamamen salmak ilişkiyi yıpratır.
Kendin için bakımlı ol, partner bonus olsun 😉💄🌸
Cevap
16Cevap
Bakımsız olmak sorun değil bakım yapmazsa sorun gadası
Bu ne yaman çelişki
Hahahahah :D
https://www.youtube.com/embed/AL2YoUF7ARcMakyaj değil ya yüz kılları ağız kokusu falan
Helal
Kusura bakma ama bu erkek için de geçerli ve çok saçma bir şey. Yani bu kadar ciddi bakımsızlık hoş bir şey değil, hem kadın hem erkek için.
Evledindiğim kız sonuçta bakımsız halinide görmüş olacam ki öyle karar verilir
Bakımsız biriyle evlenir misin
Hayır
Soğumam ama ister istemez bir hayal kırıklığı oluşur
İnsanlık hali ama
Sevdiğiniz diye sorduğundan sorun yok, ama sen böyle bi sayınca da kötü oldu 😂
Sevdiğin kız olarak düşün cevap ver
Kendinden bahsediyor.😁😁😁
Yani? Cevabın ne
bakim = makyaj degildir..
Makyaj demedim zaten yüzü kıllı ve ağzı kokuyor olsa
Dişimde çürük olduğundan ağzım kokuyormuş bana gelmiyor koku çok rahatsız oldum duyunca. Dişçiye gideceğim en kısa zamanda ama maddi olarak sıkışık bir zamanım. İleridede olursa eşim tiksinir mi diye düşündüm
Bakcam
Hayır, yok artık yani
Neden
Bu konularda biraz fazla iddalı konuşuyorum umarım ileride laflarımı yemem ama benim eşim olacak kadının ben zekasına hayran kalmam lazım. Dış görünüşü çokta önemli değildir. Ben kadında zekaya hayran kalırım fiziksel etkilemez beni
Sabah uyandın yüzü kıllı ağzı kokan bir kadın gördün sorun değil diyorsun yani
O kadar da olmaz herhalde diyorum. 🤔
Ya senin kastettiğin şey ağzının suyu akmış saçlar dağınık vs halden erkekler tiksinir mi? Diye sordun sandım. Ağız kokusuna yapacak bir şey yok
Çürük kaynaklı
O normal ya onu yaptırırsın. İleride işe başla parayı basar 10/10 yaptırırsın
Asla
Neden
Sonuçta benim eşim iyide olsa kötüde olsa. O dağınıklık beyazlama. Beraber yaşanmışlıkların birikimidir.
Vay be
Nereye nerden baktığın çok önemli bence.
Bende aynı fikirdeyim ama bugün sabah bi kalktım aynada kendimi gördüm ve kızdım kendime çeki düzen verdim. Evli olsam eşimin beni öyle görmesini istemezdim. Bu soru ırdan geldi aklıma
Yani bir insan karşısındakine düzgün gözükmesi lazım. Ama evlilikte maalesef öyle olmuyo. Yeri geliyo her türlü şeyini sen yapman gerekebilir. Bunun hastalığı var hamileliği var. E beraber yaşlanıyonuz neticede. O kırışıklıklar o beyazlama. Beraber bir şeylerin üstesinden gelebilmenin sonucunda çıkıyo sonuçta. Bide bir laf varya insan sevince her haliyle güzel görüyo.
Evet ama evlilikte cicim aylarından sonra sevgi yetmiyor ya da azalıyor sanırım. İnsan elde ettiği her şeyin nankörüdür çünkü
Yani kısmen doğru kısmende yanlış buluyorun bu durumu. Doğru çünkü elde edilen artık heyecanını kaybediyor. Yanlış oda kişiden kişiye değişiyor. Ben öncesinden daha çok aşığım. Eminimki benim gibi düşünenlerde çok var. Evlenmek hedefse hedefe ulaşınca bitecektir. Ama amacın onunla bir ömür paylaşmaksa asla bitmez.
Bosarim
Şiddet uygularım
Tövbeee
Sevgi böyle bir şey değil ama.
Helal len
Soğuttun şu an
Sevdiğin kadın ama
Ben bişey olmaz diye düşünürdüm hep de hepsini birden sayınca bi soğuma geldi
Dişi çürüdüğü için kokuyor olsa mesela
Bence kadın bakımlı olmalı ya. Cinsel çekimin sürmesi için bu şart
Yoğunluktan yapamıyor olabilir
Çok uzun sürmez bu saydığın şeyleri yapması bile
Evet ama bazen yorgunluktan uğraşamıyoruz
Ben sana şöyle söyleyeyim. Ben normalde herşeyden kolay kolay tiksinen biri değilim. Çevremde birisi vardı fiziken beğendiğim yapıda bi kadındı kadın kapalı kolunda ve bacağında kıl gördüm gerçekten iğrenme geldi bi anda
Sen evli misin
Koldaki kıl normal bence
Değilim
Esmer kadınlarda dikkat çekmiyor da beyaz tenli olunca sırıtıyor
Kadınlar özellikle çocuğa bakacağım derken bakımlarını ihmal edebiliyo ama yine de kadın bakımlı olmalı diyorum ben
Bence erkek evlendiyse zaruri hallerde beklememeli sonuçta çoğu erkekte çok bakımsız
Evet erkek de ağız ve sakal bakımına dikkat etmeli bence
Kıllıda olmasın
Ben çok kıllıyım ya😂
Sen kaç yaşındasın
Ee sen kıllısın kadından bakım bekliyorsun kdjd
Öyle haklısın da erkeklerde pek sorun edilmiyor kıl diye biliyorum😂
Ben ederim sakal dışında itici
sogunur
Hayır
Neden
Ama sabah bi kalkcan yüzü kıl içinde ve ağzı kokuyor
Yoğunluktan yapamamış olabilir
Evlenelim mi
Şimdi dkkd
💍
Çok teşekkür ederim sanada öyle 🙏🏻
Peki seni ne soğutur
Görüntü olarak yani
Kilo?
Vay beee. Peki daha sevmiyorsan bu saydıklarıma sahip birini sever misin
Helal len burcun ne senin
Öyle olmalı zaten. Aslan baskın olur kdkd
Peki çok çok çok zayıf olursa
Hiç sevgilin oldu mu
Kaç tane ve neden ayrıldın
Anladım sağlık olsun
Mesleğin ne özel değilse
Soru sorduğum için çıkamam cevaplamak zorunda değilsin ya öylesine sormuştum
Tkip attim yazabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?