Kemerli burun ve keskin yüz hatları daha güzel deği mi?

Estetik ile herkesin fabrikasyon haline gelip birbirine benzediği bir dönemde doğal ve karakteristik yüz hatları daha güzel değil mi? Şahsen bana daha güzel geliyor. Burnu kemerli diye beğenmeyip burun estetiği yapanlara söylüyorum özellikle. Keskin yüz hatları olan kişilere kemerli burun yakışıyor zaten. Şahsen ben kemerli burnumdan gayet memnunum. Doğal olmak ve doğal kalmak her zaman en iyisidir.

Kemerli burun ve keskin yüz hatları daha güzel deği mi?
Cevapla