Erkekler için evlilikte kadının kıllı olması bir rahatlık sebebi midir? Kıldan kastımız abartılacak şekilde değildir bunu belirteyim
2 ay
Yani mal mülk ıstıranca ormanı gibiyse bi çekince yaratabilir. Bacaklar filan süleyman dayı gibi gezilmemesi faydalıdır. Öyle favorili bıyıklı sakallı seven ablalar da var görüyoruz bazen. Bence yapılmamalıdır. Bakımlısı makbuldür.
Cevap
24Cevap
Sorun etmem
Sorun değil
Hepimizin doğası gereği kıl var zaten.
Bakımlı olduktan sonra öyle tiksindirici bir durum olduğunu düşünmüyorum.
yani sonuç olarak aldırıyor mu aldırmıyorsada belirli yerleri aldırmaması bende sorun teşkil etmz
Yani kendi aliyo evet ama iste lazer vs degil
yan bu beni rahatsız etmez ederse de veririm parasın yollarım lazere :D
😂😂😂😂
haksız mıyım D: tam sana göre bir video geldi önüm e:d
Kil olabilr alinir sorun biter yani sorun edilir bir yani yok
olabilir yani insani bir şey hijyenine dikat etsin bakımlı olsun yeterli
vajinananda jiletle alıp hafif uzayan kıllar gibi diyorsan hayır değil ama göbeğinde bıyıklarında gibi diyorsan ben sevmiyorum
Sana net bişey diyeyim genital bölge kılı diyorsan eğer zamana göre değişir bazen hafif kıllı olmalı farklılık iyidir
Hiç dert etmem. Hatta doğallık sevdiğim için bazen hoşuma gider.
Killi sevmem ama anlik sevisirken illaki kil oluyor
Sadece vajinada az kıl güzel olabiliyor. Bacaklar da olmasın :)
Kıl artık sorun değil ki çözümü çok
Lazere gidebiliyorsa gitsin derim
olabilir beni rahatsız etmez
Kadına asla yakışmıyor.
Temizlesin bi zahmet aw bakımını yapsın
Abartı olmadığı sürece sorun yok ya
sorun olmaz bence ya sürekli almakta yorucu bence
Zevksizlik.
ıyyyyy
neren kıllı
Lazere gonderirim
Eser evet
Tüy sıkıntı değil ya
Evet sorun ıyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?