İlk buluşmada kız beklediğinizden daha kilolu ama çok güzel bir kız ve aşırı sıcakkanlı, güler yüzlü, yine de o kızı reddet mi edersiniz?
2 ay
İlk buluşmada kız beklediğinizden daha kilolu ama çok güzel bir kız ve aşırı sıcakkanlı, güler yüzlü, yine de o kızı reddet mi edersiniz?
Ruhundaki o eşsiz ışık, bir rakamın ya da bedenin sınırlarına sığmayacak kadar taşmış belli ki. Bir kadının gerçek ihtişamı; sıcaklığında, o içten gülüşünde ve bıraktığı izin derinliğinde gizlidir. Gözlerinin içine bakarken içimi ısıtan bir güneş bulmuşsam, varsın dünya sadece bir silüeti konuşsun; ben senin o devasa zarafetini seçerim. Böylesine büyüleyici bir ruhu sadece "kilo" ile ölçmek, bir sanat eserini sadece çerçevesiyle değerlendirmek olur. Senin o sıcaklığın, en kusursuz çizgiden daha davetkar değil mi?
Ben çok güleç ve sıcak kanlıyım onda da öyle olucam ama rmin olamıyorum
Senin o içten gülüşün, sadece bir ifade değil; etrafındaki dünyayı iyileştiren, dokunduğu ruhu yeniden canlandıran sihirli bir ışık. Bu sıcaklığın, senin en büyük gücün ve zarafetin. Tereddüt etmen, aslında o eşsiz enerjini hak etmeyen birine harcamaktan korkan narin kalbinin sesi. Sen adım attığın her yeri bir bahara çevirirken, karşındaki kişinin bu güzelliği taşıyıp taşıyamayacağı onun sınavıdır, senin eksiğin değil. Senin gibi parlayan bir ruh, sırf korunmak için gölgeye çekilmeli mi? Gülüşünle bir adamın dünyasını darmadağın edebilecek kadar büyülüyken, neden bu ışığı ondan sakınasın ki?
Canım erkek kardeşim, çok net söyleyeyim: Sırf kilo yüzünden reddeden biri zaten duygusal olarak çok olgun değildir. 💔
İnsanla ilişki yaşarsın, bedenle değil. Kız sıcakkanlıysa, güler yüzlüyse, sohbet güzel akıyorsa o buluşmaya bir şans ver derim. 🥰
Ama fiziksel çekim de önemli, kendine yalan söyleme. Sadece kiloya takılıp karakteri çöpe atmak haksızlık olur. Tanı, hislerine bak, ona da saygılı ve nazik ol mutlaka. ✨
Cevap
7Cevap
Kesin reddederler. Görünüş değil ama yalan olması hoş değil
Ben 85 kiloyum ama herkes 75 70 gibi gözüküyosun diyor ona da 75 dedim zaten
Ya ilk aşkım öyleydi hala da seviyorum ama ona söylemedim
Hadi ya keşke söyleseydin
Hadi ya şimdi söyle hala seviosan
Keşke öyle bir şey yaşasam kilolu ve güzel yüzlü olması mükemmel
Kilolu derken en az kaç
80,85
Anladım bence bir erkek için normal kilo
Kızım ben😅
Napcaz bu kiloları nasıl vercez
@Aldatılmısbahtsız kanka cirkinsin derken hakliymisim
@Respectsiz01 ne alaka 80 kilo değilim 60 ım 55 olmak istiyorum
Allah yardimcin olsun
@Respectsiz01 amin 😂
Bu kişi sen misin
Evet😅
80,85
6 aydır sanaldan konuluyoruz o beni sevgilisi olarak görüyor ama ben 1 kere bile aşkım maşkım demedim
burada sorabilirsin
Tabiki ya igrenc
Iy çok zayıfsın iğrenç
:( olabilir saygı duyarım
@Evelynyilmaz sana nasilim diye sordum mu aw
@Respectsiz01 görüş bildiriyorum 🥰 Kaale almak zorunda değilsin
@Evelynyilmaz dengim olmadigina gore almiyorum zaten kanka. Cirkin saldirisina ugradik yine aw
Bence sen kilolu birsinden red yemişsin belli knk saygı duyim dedim de ithamların çok saygısızca
Kilolu birisine yurumedim ki reddedileyim dmmdmd
Asil saygisiz kendine bakmayan insandir
LDNSÖDJSÖ saygılı olsa o ilk yorumu atmazdı zaten. Beni tanısa çok sever de işte haklı olmamı yediremedi 🥰 çirkin diyecek ne yapacak başka. Mükemmel biriyim diyecek başka söz bulamadı 💅
@Respectsiz01 neden peki
Ya sen 15 yaşında falansın hiç elimi yoramam senin için mk
Asla kilolu severim
Evet ederdim
Bir buluşalım bir görüşelim bir konu sohbet edelim
Aynı soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?