Güzel olmak nasıl bir duygu, gerçekten sandığımız kadar iyi mi yoksa kötü yanları da var mı?

Hep düşünmüşümdür, kendimi baştan yapabilsem vs. diye. Güzel olmanın da kötü yanları var mı?
Güzel olmak nasıl bir duygu, gerçekten sandığımız kadar iyi mi yoksa kötü yanları da var mı?
Cevapla