Hep düşünmüşümdür, kendimi baştan yapabilsem vs. diye. Güzel olmanın da kötü yanları var mı?
2 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Var tabii ki, dikkat çekiyor olmak bir süreden sonra artık rahatsız etmeye başlıyor.
Sadece bu kadar mı
Ben kendimi güzel bulamadığım için kimseyi sevemiyorum bile hayal bile kuramiyorum
Yerine göre iyi , yerine göre kötü.
İyi yer neresi kötü yer neresi
İyisi, dış görünüşünden kaynaklı insanların yaranma çabası oluyo örnek vermek gerekirse datelerimde sürekli ilk date den hediye alan oldu , o an almak isteyen oldu ya da mesela bir arabaya vurmuştum beyefendi hafif tebessüm ederek " sorun yok zaten arabayı yaptıracaktım" gibi iyi niyetle karşılamıştı. Ve sürekli buna benzer olaylar, hayatına kolaylık oluyor. diğer yandan şöyle ki insanlar sadece senin dışına bakıyor seni tanımak istemiyor sadece sen bir biblosun ve süs gibi görüyorlar duygularını önemsemiyorlar. Ve benim çok flörtüm olmasına rağmen sevgilim olmuyor maalesef sadece amaçları elde etmek. Hediyeler falan alıyorlar ilgi maximum ama o sevgiyi hissedemiyosun sadece elde etmek istiyorlar.
Demekki sorun etrafta insan bulmakta etraf bok kaynıyor gercekten kaliteli insan nerede
Güzel olmayı çok isterdim sadece o sahte ilgi için bile olsa
Bakımlı ve dişil enerjin yüksek olursa. Güzel olmaktan daha öte bir şey olursun.
Çoğu kadın güzeldir. Onu dikkat çekici kılan şeyler bakımlı ve dişil enerjisinin yüksek olması. Ve bence bende öyle anım şanım güzel değilim. Bakımlıyım , giyinmesini biliyorum. Birde kadın gibi davranıyorum bir kadın gibi asaletli aynı zamanda bir kuğu gibi güzel ve zarif.
İnsan gibi bir arkadaşım yok herkes iki yüzlü bazıları aşırı fazla erkek yalakası sürekli onların yanına ezilip buzulup konuşuyor ben bebekken diye başlıyor yumus yumusmusum aq bi sus artık tamam halil arkamızda duydu seni en normal arkadaşım sabah dişlerini fırçalamadan kve hiç bir şey yemeden geliyor dili yemyeşil olmuş artık ve sürekli ağzından nefes alıp veriyor hastayken bende yapıyorum ama sürekli bu başka türlüsünü bilmiyor ogretmemjsler ortaya bi bok kokusu gelince hah tamam ağzını açmış yine diyorum bakıyorum agzj açık havaya bakıyor yanında yemek yiyemez oldum midem bulanıyor ellerini yıkamayı bilmiyordu ben öğrettim şapırdatarak desen var tükürme desen var aklına bir şey geldiğinde ağzında 5 kilo yemek olsun o an söylemeli nirmal konuşurken bile insanların yüzüne rüzgar rüzgar üflüyor evde deniyorum nasıl yapıyor siye yapamiyorum sadece güzel olsam birisiyle flortlesirdjm boş ver olup çıkardım aralarından erkek falan aramıyorum yoksa benim canim sıkılıyor
Üni sınavı bi geçsin evrim gecirecegim kafamda hayali en azından mânen
Sadece iyi bir yer kazanmam lazım işte hem kendim için hem beni kucumseyenler için
Ya bilmiyorumki erkek yalakası olduğumu düşünmüyorum ama bazı erkek arkadaşlarıma sorduğumda davetkar konuşuyormuşum. Yani konuşmam çok cezbedici geliyormuş. Konuşurken bu nasıl hatun ya falan diyorlarmış. Bunu bir kaç arkadaşımdan duydum. Dişil bi tavrım varmış. Bence mevzu güzellik gerçekten değil ama tipde bir yere kadar önemli
Bu yaz dis teli taktiracagim saçlarımı salacagim artık toplamak rahat oluyor diye erkek oldum aq sonra tarz yaratacağım kendime maniküre gidecegim bir de istediğim yeri kazansam var ya yaşamak seref olur bana
Ben bu halime rağmen gayet iyiyim konuşma konusunda bence biraz ozguven gelse çok igi olacağım
Bu arada erkek yalakaligindan kastettiğim kız nirmal konuşuyor yanda xy kromozom bi şahsın kokusunu aldığı an bebeklesmeye başlıyor bana teyze dedi ki bu kız çok afacan saçmalamaya başlıyor yanaklarım kocamanmjs bıktım bu tiplerden ya
Evet aşkım biraz bakımlı ol bak gör herkes nasıl peşinde deli divane. Her zengin bir erkeğin önünde güzel ve akıllı bir kadın vardır 💅🏻bu bir Melisa sözü
Sınıftaki erkeklerin daha iyi ortamı olduğunu düşünüyorum en azından nirmal insan seviyesindeler birbirlerine aslanım kaplanim diyorlar benim arkadaş dediklerimden biri not istemiş atmışım yarım saat içinde görüldü atmis bu insan mı şimdi ya
Erkek ortamıda çok iyi değil. Deneyimledim onuda. şu an kendi halime takılan biriyim. Çok yakın olduğum bir arkadaşım yok. İnsanlardan soğudum iyice
Ben sınıftaki erkekleri daha insancıl biliyordum ama dediğin gibj ortamına girmeden bilemem onların da ne olduğunu
Bende tiksindim insanlardan aile ve telefonun yerini kimse tutamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel sorusun güzel kalpli 🩷
Güzel olmanın iyi yanları çok: insanlar daha yumuşak davranabiliyor, ilgi görmek, beğenilmek özgüveni besliyor, kapılar biraz daha kolay açılabiliyor 💄✨
Ama zor yanları da var: sürekli bakımlı görünme baskısı, kıskançlıklar, “seni sadece dış görünüşün için seviyorlar” şüphesi, samimi olmayan ilgiler, sokakta rahatsız edilme gibi…
Asıl güzellik; kendini olduğun halinle sevebilmek. Yüzün, vücudun ne olursa olsun, kendine bakman, tarzını bulman, enerjini yükseltmen seni zaten çekici yapar. Güzellik türü değişir ama çekicilik, özgüven ve duruş kalıcıdır bebeğim 🌹✨