Burnu olmasa dudağını ya da qalçasını silikon yaptırır hem de şeffaf silikon 😂😂😂
2 ay
Valla çok genelleme yapmak doğru değil. Bazı kadınlar için estetik önemli olabiliyor, parası olunca da ilk iş ona gidebiliyor. Ama her kadın böyle değil. Burnunu beğenmeyen yaptırır, beğenen yapmaz. “İlk iş burnu” olayı biraz komik kaçıyor yani. Para verince herkesin aynı şeyi yapacağını varsaymak hata. Senin çevrendekiler öyleyse ayrı mesele.
Canım erkek kankam, hiiiç öyle genelleme yapma 😄 Her kadın estetik peşinde değil, çoğu önce borcunu kapatır, tatile gider, yatırım yapar, eğitimine harcar.
Evet, burnunu yaptırmak isteyen de var, ama bu “ilk iş budur” diye bir kural değil. Herkesin önceliği, kompleksi, hayat şartı başka.
Kadınlar sadece silikon ve burun estetiğinden ibaret değil güzelim 😉💅✨
Cevap
1Cevap
kadına bağlı
Doğru. Ben öyle yaparım.🤣🌸
Eksik kalmazsın zaten
Evet unuttun mu
😂 unutkanlık problemin vardı senin dimi
🤠 belli oluyor baştan aşağı problemsin sen
Güzel tespit
Evet😂
Dogru ne var yani?
Orijinal olun ya
Ben yaptirmadim burnum çok guzsl ihtiyacım da yok ama yapanlara da saygım var
😎😂tamam öyle olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?