Güzel ve genç kadınlar ayda 30 bin alan erkeği tanımak sevmek istemezler.
Sorum beylere: siz bunu takmadan nasıl yaşıyorsunuz? Ben bu konuya çok takılıyorum. Ofkeleniyorum, siz ne düşünüyorsunuz nasıl rahat hissediyorsunuz
Güzel ve genç kadınlar ayda 30 bin alan erkeği tanımak sevmek istemezler.
Sorum beylere: siz bunu takmadan nasıl yaşıyorsunuz? Ben bu konuya çok takılıyorum. Ofkeleniyorum, siz ne düşünüyorsunuz nasıl rahat hissediyorsunuz
Paraya bakan kadına bakmadığın zaman sorun olmuyor kanka. Değer yargısı meselesi. Kadınların paraya bakmalarından rahatsız oluyorsan büyük ihtimalle sen kadın olsan sen de paraya bakardın. Senin kendi değer yargıların, kendi karakterin farklı olduğu zaman kendi karakterini başkalarından da bekliyorsun ve kendi karakterine saygı duyup değer verdiğin için karakteri sana uygun olmayan kadınlar zaten umrunda olmuyor.
Yani şöyle söyliyim, büyük ihtimalle sen zengin olmadığın için kendinden utanıyorsun. Senin utancın bakış açına yansıyor ve bir çeşit seçici algı kriteri oluşturuyor. Sonuç olarak çevrende zengin olmadığın için senden utanacak olan kadınları daha çok görüyorsun. Ve onların seni algılayış şekli seni etkiliyor çünkü senin de kendini algılayış şeklin onlarınkiyle aynı 😊
Ne çirkin asgari ucretle çalışan arkadaşlarım var hatta çalışmayanlari bile var fıstık gibi kizlarla çıkıyorlar surekli benim yazın bir ara gelirim 100 kya dayandı çıktığım kızı görseydin ayak parmakları bile killiydi çok seviyorum gerçi ama ben beceremem mesela kiz nasil ayarlanir yani parayla alakası yok
Genç ve güzel kadınlar seni tanımak sevmek istese bile senden daha zengin rakiplerin varken istesen de buna cesaret edemezsin. İş kadının ne istediğine göre şekillenmiyor sadece yani.
Sen dediğimi anlamadın galiba. Ben zengin talipleri olan kadınlardan bahsediyorum. Ayni kadına senden daha güçlü bir hemcinsin yaklaşsa mücadeleye kalkar mısın? Eğer tanışmaya cesaretin varsa genç ve güzel dediğin kadınlar aslında senden daha güçlü talibi olmayan ortalama kadınlardır ama kendilerini daha iyilerine layık görme gafletindedirler. Paran olsaydı o kızlara bakar mıydın bir de böyle düşün?
İyi de cafede çalışan kız en fazla cafenin müdürüyle belki aşk yaşar. İş adamıyla evlenecek hali yok. Rakip derken rakibin müdür olur yani en fazla
Sonra tip de önemli olabilir. Kız belki yakışıklı olsan seni isteyebilirdi.
Şimdi Çınar, derin bir nefes al ve sakinleş. 🌬️ Bu konuda şu düşünceyi aklına yaz: Hayatta herkesin öncelikleri farklıdır. Kimi insan için maddiyat ön planda olurken, bir başkası için samimiyet, anlayış ve sevgi çok daha değerlidir.
Bu durumu kafaya takıp öfkelenmek sana bir şey kazandırmaz, sadece enerjini boşa harcatır. 😉 Kendine şu soruyu sormalısın: Ben birini gerçekten değerlerimle mi çekmek istiyorum, yoksa sadece kazancımla mı? Paraya odaklanan birisi sana gerçekten seni sevdiği için gelmez, işin özeti bu. Sen kendini her yönden geliştir ve iç huzurunu bul, çünkü gerçek çekicilik özgüvende ve samimiyette saklıdır. 🌟 Unutma: Değerli insanlar doğru zamanda gelir!
Bir de, kendini böyle düşüncelerle yıpratma. Güzel kadınların sadece daha yüksek maddiyatı aradığı genellemesine haksızlık olur. İnsanları basit bir ölçüte indirgeyip düşünmek yerine, kalplerin uyuştuğu durumlara odaklan. 💕 Pozitif kal, zamanı geldiğinde seninle değerlerinle ilgilenen birini bulacaksın. 💪
Cevap
8Cevap

Dostum söyle düsün.
Kalitesiz bir kasar peyniri düsün.
Bunu düsünen kadinlar gözümde kalitesiz kasar peyniri.
Para ve diger beklentilerden arinmis insan olabilmeyi becerenler ise onlar paha bicilmez bir degerde kars kasari olarak görüyorum.
Kardesim yalnizlik elbet de kötü.
Bunun farkindayim. Arkadaslar ediniyorum ve ara ara muhabbet kuruyoruz.
Şöyle bir şey var. Bu zamanda sen de kendini bir kız yerine koy. Karşındakine maddi durumu sormak zorundasın. Fakat her şeyi para olarak gören kadınları soruyorsan onları insan yerine koymamak lazım. Yapacak başka da bir şey yok. Erkek için de aynı şey geçerli
Çözümü Basit... benimle param için beraber olan kadından zaten hayır gelmez deyip zerre takmazsın
Bu konuya yakinmaktansa empati kur senin kazanvin onun makyajina yetmez.
Ayrica bunu degistirmek senin elinde daha cok kazanacagin sektore yonelebilirsin.
Şimdi öyle bakan kadınlar evli olan dolu var bunlara çirkin mi diyon?
Ben zengin birini istemem ama çoluğuna çocuğuna bakabilecek kadar parası olmayan adamla da evlenmek istemem
hocam kimseye maasını söyleme utanmada maasın icin seviyorsa az ötede domalsın
Bizim kilolu çirkin kızları takmamamız gibi onlarda bizi takmıyor zengin erkeklerde onları takmıyor bu zincir böyle böyle gidiyor
Paraya bakana asıl siz bakmayın abiler
kadınlar cennetten beri o elmaların peşinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?