Güzellik & Bakım 2 ay Uzun protez tırnaklar hoş duruyor mu sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 39 Yapay Zekaya Sor Yoksa kısa mı daha iyi? Güncellemeler2 ay Süper soruu Uzun protez tırnaklar hoş duruyor mu sizce? Cevapla Tırnak Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. sevmem hayır.. 1 0 Yorumla
MinikGizem Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% 2 ay Uzun tırnaklar çok varoş duruyor kısa ve sadece parlatıcı sürülse yeter illa oje olacaksa en açık pembeye yakın ton sürülmeli 1 0 Yorumla
Tesla_model_Y Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 100% 2 ay Aşırısı güzel değim ama kıvamında uzun Olanlar çok çekic duruyor. Foto senin mi bilmiyorum ama çok güzel 1 0 Yorumla
Sayanouta Takip Et Xper 5 Yaş: 18 , eic 100% 2 ay Tirnak tasarimi guzelse evet ama fotodaki o kadar cirkin ve basic ki basit bir insana yakismaz tarzi olana yakisir basit giyinen biriysen yani polyester kazak ve platin sac o zaman varos durursun kisa tirnaga geri donmelisindir, kisisel gorus 0 0 Yorumla
Belayımdiyorum Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 2 ay Kendi tırnaklarımı şekillendirmeyi tercih ediyorum protez tırnaktan hoşlanmıyorum 1 0 Yorumla
GeceyeYazılmışLanet Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 617 cevap paylaştı. Durur özellikle badem ve stiletto model tırnaklar karımda olsa da bedenimi parçalasa 1 0 Yorumla
fıstıklı_kurabiye Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 534 cevap paylaştı. Seviyorum ben , hoş duruyor uzun tırnaklar uzun stiletto ve uzun balerin tırnaklar efso 1 1 Yorumla tolga3550 2 ay O bacaklarının arasına aldana beni Yorumla
Magic190530 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 333 cevap paylaştı. Bence çok itici ya normal kesim siyah ojeli tırnak favorim kızlarda 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bir kadında en itici gördüğüm şey. Normal uzunlukta olmalı 1 0 Yorumla
sesizlerinsesi Takip Et FenomenMaster Yaş: 20 2 ay Bende hoş durmuyor hele hijyen açısından 2 0 Yorumla
Eskizci Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 99% 2 ay Tirnak ve etek uzunlugunun ters orantili oldugu gercegi… 0 1 Yorumla Soran 2 ay tercih meselesi
Günesinkadini Takip Et FenomenMaster Yaş: 22 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı. Görselde ki fazla uzun 1 0 Yorumla
chico305 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 2 ay Şahsen ben değil, ama o beğeniyorsa benim için pek de sorun teşkil etmez. 1 0 Yorumla
nannohav Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 2 ay kotu duruyor kısa tırnaklar daha hos bence 2 0 Yorumla
Canflow Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 677 cevap paylaştı. Çok severim karşıda tabi ki. d 1 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 441 cevap paylaştı. İğrenç duruyor. Seven sevsin. Bana göre iğrenç 1 0 Yorumla
Ebru2777 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 649 cevap paylaştı. Kısa güzel ne bu göz oyar animallah 😅 1 0 Yorumla
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 7b cevap paylaştı. Aşırı uzun durmuyor 1 0 Yorumla
Shelby111 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Bence güzel çok kadınsı görünüyor 1 0 Yorumla
Mutluadam00 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 476 cevap paylaştı. Kısa daha hoş duruyor 1 0 Yorumla
u Luccᴀ Takip Et Master Yaş: 33 , eic 94% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 574 cevap paylaştı. Ben beğenmiyorum, kısa çok daha iyi. İtici duruyor 1 0 Yorumla
Angarali-Bebesi Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 319 cevap paylaştı. saatın casio mu 1 3 Yorumla Soran 2 ay Evet Yorumla Angarali-Bebesi 2 ay yaa saat gürmesi burada :D Yorumla Soran 2 ay 😉 Yorumla
Iim0nn Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 435 cevap paylaştı. Yarabandi gibi iyyy , kısa daha iyi 0 0 Yorumla
NeyyMıstaffamNeyy Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 669 cevap paylaştı. Tırnaklardan çok bacaklar dikkatimi çekti 0 0 Yorumla
Kayacem3501 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı. Uzun daha ama bacaklar super 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 2 ay Iğrenç böyle tırnaklarını temizliği bile olmaz 0 8 Yorumla Kr_al 2 ay Kıçını yikamadiklarina okadar eminimki Yorumla Soran 2 ay @Kr_al abart Yorumla Kr_al 2 ay Nasıl olucak bi söylermisin şu tirnakla Yorumla Cevap sahibi 2 ay 😅😅😅😅Yani bilmiyorum artik Yorumla Kr_al 2 ay 😂😂 biliyonda neyse Yorumla Soran 2 ay @Kr_al boş yapma Yorumla Cevap sahibi 2 ay Ben zaten karşıyım öyle tırnaklara falan hiç hayatımda olmadı öyle şeyler milletin kıçına nasıl yıkadığına bakmıyorum Siz de bir zahmet bakmayın Yorumla Kr_al 2 ay Tm tamam işin geyiğindeyiz 🙂 Yorumla
Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 337 cevap paylaştı. Kisa iyi 1 0 Yorumla
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 42% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 888 cevap paylaştı. Uzun hiç sevmem 1 0 Yorumla
Pipetpipet Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 97% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 396 cevap paylaştı. Çok güzelll 1 1 Yorumla Pipetpipet 2 ay Boydan gelir mi Yorumla
ccyclaaxs Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 475 cevap paylaştı. Fena değil 1 0 Yorumla
m Ritchson Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Güzel bence 1 0 Yorumla
FOSİLbirÜYE Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 937 cevap paylaştı. Ben seviyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 2 ay Gtünü nasıl yıkıyon awını ellerken nasıl elliyon 1 1 Yorumla yrmz3405 2 ay 🤣🤣🤣 Yorumla
bysinnner Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% 2 ay Tenine bağlı 1 1 Yorumla bysinnner 2 ay *rengine bağlı Yorumla
lockerow35 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 363 cevap paylaştı. Ekek daha iyi 1 0 Yorumla
Benikaalealma Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 566 cevap paylaştı. Aslaguzel durmuyor 1 0 Yorumla
Raif_Efendi Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 327 cevap paylaştı. Durmuyor. 1 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 576 cevap paylaştı. Bence hiç durmuyor 1 0 Yorumla
goldenheartt Takip Et Xper 5 Yaş: 23 2 ay Tamamdir almanci dilara 0 1 Yorumla Soran 2 ay almancı ne alaka Yorumla
aklımdadelisorular13 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 2 ay Güzellik & Bakım konusunda 622 cevap paylaştı. Hoşşşş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
sevmem hayır..
Uzun tırnaklar çok varoş duruyor kısa ve sadece parlatıcı sürülse yeter illa oje olacaksa en açık pembeye yakın ton sürülmeli
Aşırısı güzel değim ama kıvamında uzun Olanlar çok çekic duruyor. Foto senin mi bilmiyorum ama çok güzel
Tirnak tasarimi guzelse evet ama fotodaki o kadar cirkin ve basic ki basit bir insana yakismaz tarzi olana yakisir basit giyinen biriysen yani polyester kazak ve platin sac o zaman varos durursun kisa tirnaga geri donmelisindir, kisisel gorus
Kendi tırnaklarımı şekillendirmeyi tercih ediyorum protez tırnaktan hoşlanmıyorum
Durur özellikle badem ve stiletto model tırnaklar karımda olsa da bedenimi parçalasa
Seviyorum ben , hoş duruyor uzun tırnaklar uzun stiletto ve uzun balerin tırnaklar efso
O bacaklarının arasına aldana beni
Bence çok itici ya normal kesim siyah ojeli tırnak favorim kızlarda
Bir kadında en itici gördüğüm şey. Normal uzunlukta olmalı
Bende hoş durmuyor hele hijyen açısından
Tirnak ve etek uzunlugunun ters orantili oldugu gercegi…
tercih meselesi
Görselde ki fazla uzun
Şahsen ben değil, ama o beğeniyorsa benim için pek de sorun teşkil etmez.
Bu kadarı da hoş değil ya
kotu duruyor kısa tırnaklar daha hos bence
Çok severim karşıda tabi ki. d
İğrenç duruyor. Seven sevsin. Bana göre iğrenç
Kısa güzel ne bu göz oyar animallah 😅
Aşırı uzun durmuyor
Bünye alışmadığı için kısa tırnak iyidir
Bence güzel çok kadınsı görünüyor
Ben cok begeniyorum
Kısa daha hoş duruyor
Biraz daha kısa olabilirdi
Ben beğenmiyorum, kısa çok daha iyi. İtici duruyor
saatın casio mu
Evet
yaa saat gürmesi burada :D
😉
uzun protez bacaklar, pardon tırnaklar güzel durur
Asla sevmem mikrop yuvası hepsi
Yarabandi gibi iyyy , kısa daha iyi
Tırnaklardan çok bacaklar dikkatimi çekti
Uzun daha ama bacaklar super
Iğrenç böyle tırnaklarını temizliği bile olmaz
Kıçını yikamadiklarina okadar eminimki
@Kr_al abart
Nasıl olucak bi söylermisin şu tirnakla
😅😅😅😅
Yani bilmiyorum artik
😂😂 biliyonda neyse
@Kr_al boş yapma
Ben zaten karşıyım öyle tırnaklara falan hiç hayatımda olmadı öyle şeyler milletin kıçına nasıl yıkadığına bakmıyorum Siz de bir zahmet bakmayın
Tm tamam işin geyiğindeyiz 🙂
Kisa iyi
Kötü ya
güzel değiller
Uzun hiç sevmem
Güzel ama o fazla uzun gibi
Rahatsız oluyorum, kısa daha iyi bence
Çok güzelll
Boydan gelir mi
Fena değil
Kötü duruyor
Güzel bence
Durmuyor
Ben seviyorum
Sen de baya iyi olmuş
Kötü
Evett hoss
Gtünü nasıl yıkıyon awını ellerken nasıl elliyon
🤣🤣🤣
Tenine bağlı
*rengine bağlı
Ekek daha iyi
Aslaguzel durmuyor
Durmuyor.
Bence hiç durmuyor
Durmuyor.
Keske sırtıma saplasa
Tamamdir almanci dilara
almancı ne alaka
Hayır kötü görünüyor
Tırnaklar daha çok bacaklar dikkat çekiyor
Kslın bacaklı kızlara bayılırımmm
Hoşşşş