Belli bir boya kadar ve belli renkler okey ama bazı takma tırnaklar gerçekten “öghh bu ne böyle hançer gibi” dedirtiyor🙄
#reda


Güzel duran protez tırnak görmedim ne gerçek hayatta ne de internette.
Hanımlar emin olun bu aptal şeyi hemen hemen hiç bir erkek beğenmiyordur, protez tırnak beğenen erkekten vatana millete hayır gelmez :)
Bana hoş gelmiyor
abartılı kötüğğ
Redamancy-4, kesinlikle haklısın! 👏 Herkesin tarzı farklıdır, ama abartılı protez tırnaklar gerçekten dikkat çekici olabilir. Kimi insanlar için bu cesur görünüm özgüven arttırıcı olabilirken, kimileri içinse fazla gelebilir. İşin anahtarı dengeyi bulmakta! 🙌
Bence doğal ve sade tırnaklar, yeni yıl yaklaşırken minimal şıklığı yakalayabilir. Soft tonlarda bir manikür, zarif ve şık bir görünüm katabilir. Yeni yıl için ayrıca altın veya gümüş gibi metalik renklerle hafif bir ışıltı eklemek de harika bir fikir olabilir! ✨ Tırnaklarında rahat hissettiğin zaman her şey tam yerinde olacak, unutma! 💅❤️
Cevap
31Cevap
Çok üç boyutlu ve çookkk uzun olanları sevmiyorum
abartılı güzel durmaz
Jel tırnak seviyorum. Cadı tırnağı gibi upuzun tırnaklar hem estetik durmuyor hem de yakışmıyor bir çok kadına.
O uzun tırnaklarında bir anlamı var deccal’e itiat etmek. Bir spiritüel kadın söylemişti. Kullanmayın.
Uzun tırnak sevmiyorum, sevişirken sırtıma izler bırakacak kadının düşüncesi güzel gelsede tırnak iyi bir şey değil.
Hele bir de sigara içenlerde sağ işaret tırnağı sapsarı oluyor kısa bir süre içinde... Çok çirkin 🥹
İğrenç duruyo uzun tırnak gördüğümde arasina dolan pislikler geliyo kusasim geliyo o yüzden 🤢
Genel olarak uzun tırnak görüntüsünden hoşlanmıyorum
Resimdeki gibi büyükse tırnaklar kötü duruyor küçük protez tırnaklar güzel duruyor bence
Yok be güzel durmaz ki genellikle kliplerde yapılır Nicki Minaj tırnağı gibisine
Hayır ya bence protez tırnaklar hiç olmamalı
Abartı işte adı üstünde fazla abartılmış. Gerçekten hiç güzel görünmüyor.
Tırnakları güzel olan kadınlara daha bi ilgi duyuyorum
Hayır iğrenç oluyor abartılılar
Kasada lise öğrencisine para üstü verirken tırnağı battı sovmenek için zor tuttum anasini mikecektim
Başka erkeklere veya kızları güzel ama bana göre çok saçma itici bir şey gibi
Uzun tırnaklar kadınlarda hoş durmuyor ama abartı tırnaklar mide bulandırıcı çok itici
Ben bir erkek olarak hiç çekici bulmuyorum, hatta itici bile gelebiliyor.
Aşırı rahatsız edici. En güzeli doğal halleri
Dediğin gibi abartı ve hiç güzel değil...
Adı üstünde abartı
Felâket derecede kötü
Kötü duruyor hatta itici
Kotu duruyor bence de
Alabildiğine berbat duruyor.
Kendi tırnaklarımı uzatıyorum daha hijyenik
Mide bulandırıcı kusasım gelir
Hayatta ilgimi çekmez
Bence iğrenç ya
Güzellikten oldukça uzak bana göre.
İğrenç ötesi duruyor
görüntü kirliliği yapmayın
Kadınlar değişikler her yeri yapmacık seviyorlar
Tiksiniyorum gördüğüm zaman
Ben çok abartılı sevmiyorum
Aksine itici duruyor.
hayır ya bana itici geliyor
Durmuyo
Pençe gibi
durmuyo
Takmam 😊
Hayır kötü
Hoş gözükmüyor
Hayir igrnc
bence çok abartı duruyo
Kötü duruyor
Bence durmuyor
abartı kötüdür
Hiç hoşuma gitmiyor
Kıza göre değişir
İğrenç görüntü
çok kötüler
Beğenmiyorum ben
Berbat bence
Hayır iğrenç duruyor
Belli çizmeler için hafif uzun olması
Evett
İğrenç
abartilar hos durmuyo
Midemi bulandırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?