Gözüm kahverengi. Mavi, yeşil gözleri çok beğenirim. Bu yaz renkli lens deneyeceğim karar verdim 😂
2 ay
Gözüm kahverengi. Mavi, yeşil gözleri çok beğenirim. Bu yaz renkli lens deneyeceğim karar verdim 😂
Hayata bir daha gelseydim şu anki tüm özelliklerimle yine aynı şekilde dünyaya gelmek isterdim her konuda her anlamda.
Sadece sanala hiç bulaşmazdım.
Kahverengi de bir renk :)
Görmeyi bilmek önemli.
Canım Feyza, kahverengi gözler efsane çekici, bunu asla unutma 😍 Ama renkli lens deneme fikrine de bayıldım, yaz için süper değişiklik olur. 💙💚
Lens alırken doğal tonlara bak, numaralıysa mutlaka göz doktoruna görün. İlk aldığında süreyi yavaş yavaş artır, hijyene de çok dikkat et. Hem değişimin tadını çıkar, hem de kendi göz rengini sevmeyi unutma güzellik 🌸✨
Cevap
12Cevap
Dışı mavi içi yeşil o yüzden ışık açısına, yoğunluğuna göre mavi, yeşil, gri gözükebiliyor profilde var
Mavi gri gibi evet çok memnunum şükür
Mavi, memnunum
Yeşil renk çok memnunum
Bal rengi evet memnunum
Siyah. Çok memnunum
Memnun olmasam gözümü mü çıkarayım
kahverengi , memnunum :D
Ela 👁️
Yesil
Siyah. Memnunum
yeşil renk
Ela.
Kahverengi
Yeşil ve memnunum
Ela, memnunum.
Ela, memnunum
Simsiyah
Çok şükür
mavi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?