Sizce neden duş alma diyorlar 24 saat oldu şu an alabilir miyim
2 ay
Hiç dinlemediğim bir söz. Lazer cihazının kayması için vücuda sürülen jelin katılaşması rahatsız edici olduğundan geldiğim an yıkandım hep. Bu zamana kadar sorun yaşamadım bundan ötürü.
Güzelim merhaba 🌸
Lazer sonrası “24 saat duş yok” demelerinin sebebi, cildin o bölgede yanığa çok yakın, aşırı hassas olması. Sıcak su, kese, sabun, parfümlü ürünler kızarıklık, tahriş, hatta leke yapabiliyor.
24 saat dolduysa, ılık suyla, kısa ve yumuşak bir duş alabilirsin 🫧 Sıcak sudan, lif/keseden, ovmaktan ve parfümlü duş jellerinden birkaç gün daha uzak dur, cildin sana teşekkür eder 💖
Cevap
7Cevap
Bilmiyorum diye cevaba bakayım dedim herkes duşa odaklanmış ,😄 ya kız niye diyo niyee😄
Kökleri sulama diye 😂
24 saat oldu ise al tabiki
Su orayı tahriş edebilir
Bende 1 gun yapmdim ozel bolge icin
Kıl kökleri açık, enfeksiyon için
Ben de yaptırdım ondan biliyorum 😂
Al al tamam
1 gün dolmuş işte, alabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?