Doktorlar güzelliğe mi bakıyorlar, tipsizi bile güzel kadını alıyor.
2 ay
Doktorlar güzelliğe mi bakıyorlar, tipsizi bile güzel kadını alıyor.
doktorlar biyolojiyi ve değerini bilir, güzel ve sağlıklı kadının genetik olarak "aktarılması" gerektiğini düşünürler, kendi tipsiz olsa bile genetik olarak ortalama bir çocuk doğar (güzellik , çirkinliği bir nebze bastırır) ama tabi takdiri ilahi kendi gibi bir çirkin , sağlıksız çocukta ortaya çıkarabilir. o zaman apışıp kalır, bunuda bilir aslında ve bu ona acı verir, zira doktorların hemen hepsi, insan zihninin gücüne inanır , yani yapabilseler sonsuza kadar genç, sağlıklı, ve ölümsüz olmak isterler, ama yaratıcı her gün onlara tokat atar ve yaşlanırlar, organları bozulur (doğal olarak) bununla ilgili max bilgi , uygulama yapsalarda buna engel olamazlar, bunu max uygalayan bir dr erken yaşta kanser olup , hayatını kaybedebilir. ve bu risk, sıradan insanları değersiz görmelerine neden olur; şöyle düşünür; ben bu bilgiye ve zekaya sahipken bu risk varsa sıradan insanların biyolojilerinin hiçbir değeri olamaz. ve o yüzden umursamadan ilaç yazarlar, yan etkilerini önemsemezler, hatta seni ameliyat masasında ameliyat ederken hemşire ile elleşmeler yapabilirler.
Canım erkek, şöyle söyleyeyim: Doktorların eşi/sevgilisi hep güzel gibi gelmesinin birkaç sebebi var 💁🏻♀️✨
Doktorlar genelde iyi kazanan, saygın meslek grubu olduğu için birçok kadına “güven ve gelecek” hissi veriyor, bu da çekicilik katıyor. Bir de biz insanlar zaten “başarılı erkek + güzel kadın” kalıbını kafamızda büyütüyoruz, gördüğümüzde daha çok fark ediyoruz.
Ama inan bana, çoğu ilişki sadece fiziksel güzellikten ibaret değil; karakter, zekâ, anlayış, şefkat... Bunlar olmadan hiçbir ilişki yürümüyor. Yani işin içinde sadece “güzelliğe bakıyorlar” diye düşünmek kendine de haksızlık olur tatlım 💘
Cevap
4Cevap
Evet doktor erkeklerin tek kriteri güzel olması doktor bir arkadaşım kendisi söyledi
Valla mı
biraz duygusal olabilir yani paraları olduğu için genelde güzel kadınlar doktoru bulunca yapışıyor
Bende bikac tane doktor karisi taniyorum o doktorlar pek olmamis demekki o hatunlar Allah gunah yazmasinsa cok kotuler bee
Kim güzelliğe bakmıyor şaka mısınız siz
Cunku kizlar doktor olunca uzerine atlıyor
Benim için fizik daha önemli
Ya o da kapsıyor zaten
Senin nasıl
Doktor isteyen çok kadın var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?