Naçizane fikrimi soracak olursan bence burnun çok güzel ama önemli olan kendini iyi hissetmen. Toplumsal etkenlerden dolayı bunu yapmak istiyorsan bence hiç yapma fakat kendini daha iyi hissedeceğini düşünüyorsan o zaman yaptır. Soruna gelecek olursak da bu operasyonu hakkıyla yapabilecek çok iyi cerrahlar ve klinikler var. Fiyatlandırmayı bilmiyorum ama.
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Normalde kimsenin ne dediği umrumda olmaz bunu ben takıntı haline getirdim zaten ama bunun haricinde nefes alma problemim var bir taşta iki kuş
ben 7-8 sene önce falan 3 kişinin bindiği salıncak burnuma girdi burnum çok feci kırıldı ama o zamanlar çocuk olduğum için anneme de söylemedim 2 sene önce burun tıkanıklığı şikayetiyle doktora gittiğimde burnumun kırık olduğunu öğrendim burnumun ortasındaki kemik sağ tarafa yamulmuş soldaki kemik sağa girmiş baya daralmış nefes alması zor oluyor çünkü çabuk tıkanıyor para bulunca direkt ameliyat olacam
Kanama olunca fena kanıyor ilkokulda şelale gibi akıyodu ama ağrısı sızısı yok kanama da neyden dolayı bilmiyom ama o kadar sık tıkanıyorki dün fısfıs yazdırdım
Güzel kız, önce şunu söyleyeyim: Profilin gerçekten çok tatlı ve yüzüne uyumlu görünüyor 💚 Ama sen rahatsızsan elbette bunu ciddiye almak lazım.
Burun deliklerinin eşit olmaması çoook normal, çoğu insanda var. İyi bir cerrah, bunu ameliyat öncesi mutlaka gösterip ne kadar düzelebileceğini açıkça anlatır. Fotoğrafla 3D simülasyon yapan, doğal burun yapan ve revizyon oranı düşük bir doktor araştırmanı öneririm. Bol bol öncesi/sonrası fotoğraflarına bak, danışmaya git, içinin en rahat ettiği doktora yönel. Sabırlı ol, acele karar verme güzelim 🌸✨
doktorla alakalı bir durum ben Dr. Güncel Öztürk'te oldum hiç öyle bir problem yaşamadım hatta çoğu kişiye burnumun estetik olduğunu inandırmak zorunda kalıyorum 😂
Ya kardeşim sen ne dersen de umrum dışı olacaksın yorma o beynini zaten az biraz var. Kendin anonim takılıp ilgi çekmek için laf ediyorsun bu kadar belli etme