Genç kızlığını yaşayamayan, kendini çirkin ve değersiz hisseden biri ne yapmalı?

Herkes gülüp eğlenip hayatını yaşarken ben karanlık odalarda gizli gizli ağlıyorum doğdum değerim yoktu yaşıyorum yine değerim yok ne hayatımda beni seven bir erkek olacak ne de bir şeyim aynaya bile bakamıyorum akıllı desen değilim zarif desen değilim fiziğim de berbat ödem tutuyor kim niye seçsin beni. Renkli renkli makyaj malzemelerim olsun istiyorum ama olmuyor kendimi iyi güzel şeylere layık göremiyorum zavallı yaşadım zavallı gideceğim bana şimdi olmaz sonra olur demeyin sonra olanın bir anlamı kalmıyor her şey zamanında güzel olamadım işte kimsenin gözünde bir tane olamadım
Genç kızlığını yaşayamayan, kendini çirkin ve değersiz hisseden biri ne yapmalı?
Cevapla