Annemin lafları ve köy baskısı özgüvenimi bitirdi, çirkin olmak gerçekten suç mu?

27 yaşındayım annem diyor ki çocukken kimse bize bir şey demiyordu sen büyüdün kulağıma hep laf getirdin diyor. Bunu söyleyince çok üzülüyorum çünkü daha önce hiç sevgilim olmadı sadece internetten bir kaç kişiyle konuşmuşluğum oldu o da buluşmadım ya da sevgili olmadım onlarla annemin öyle demesi çok canımı acıtıyor. Çocukken güzeldim biliyorum ergenlik dönemine girince git gide çirkinleştim yüzümde sivilceler siyah noktalar gözenekler kırışıklıklar cilt esnekliğimin azalması derken kilo almam da cabası hastalıklarım falan bence bu durumlar insanı genellikle yaşlı ve çirkin gösteren şeyler çünkü kusur durumu var. Ergenlik dönemine girdim gireli bizim köyün insanı başka başı açık kızlara bir şey demiyorlar bana gelince yok kızın niye kapanmıyor ya da uzun etek giyinmiyor da pantolon giyiniyor demişler. Ya sanki kendi kızları çok kapalı giyiniyor. Benim bildiğim dinde zorlama yoktur böyle de zorla örf adet olmaz. Başım açıkken de zaten çocuktum daha açık da hiç giyinmedim neden böyle yapıyorlar anlamadım ki.

Annemin lafları ve köy baskısı özgüvenimi bitirdi, çirkin olmak gerçekten suç mu?
Cevapla