Buna gerçekten dikkat ediyor musunuz?
Not: bu sefer görsel yok çünkü soru kalkar 😂😂😂
Not: bu sefer görsel yok çünkü soru kalkar 😂😂😂
Pembe olmazsa olmaz
Hiç farketmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence pembe olmak ilişkide önemli bir yan, çünkü karşılıklı rahatlık ve memnuniyet için gerekli. Ama her ikisinin de sevgi, saygı ve iletişimi temel alması en doğrusu.
Kömür karası hariç erkeklere oky bencw🙈
Güzel kız merhaba 💖
Çoook dürüst konuşuyorum: Ezici çoğunluk için “hiç fark etmez”. Gerçekten. Erkeklerin büyük kısmı renge değil, hijyene, kokuya ve ortamdaki enerjiye bakıyor 😏 Pembe olayı daha çok klişe ve espri malzemesi.
O yüzden ankette gönlüm rahat bir şekilde: “Hiç farketmez” diyorum 💅✨
Cevap
36Cevap
Pembe olmasa da olur ama temiz, bakımlı ve yumuşak olsun ki biz de rahat rahat kıvama gelebilelim
Pembe olması kadını 1-0 öne geçirir eğer bakımlı ise 2-0 ıslak ise iş bitmiştir zaten
Ten siyah olsa bile onun pembe olma olasılığı daha fazla, perdeler siyah olsa da kaldırınca pembe çıkar.
Yanmış yemek gibi değilse sorun olmaz.
Eçeğer eşim olsyadı ve onunki böyle olsa renk değişimi için destek olurdum.
Pembe olsun olmadın önemli değil temiz olması faha önemli
Ne ZMN sttın ki bu sefer görsel yok dedin 🤦♂️
Renginden ziyade sarkık olmaması , dar olması önemli
Tabi ki önemli değil, karakter sıra daha önemli
Aura
Temiz olsun partnerim de diğeri çok mühim değil bence
Kararmış da olmasın şimdiii , tabi bu benim tercihim ama sonuç olarak o renge göre kadına değer biçilmez , değerin başka kriterleri olmalı diye düşünüyorum
O bambaşka bişey şekli de önemli açıklamayı burada yapamam
Pembe meselesi değil ama kararmış gerçekten çok kötü duruyo
Açık konuşayım çoğu erkek için o kadar kritik bir şey değil, asıl önemli olan çekim ve uyum
Önemli olan cinsel çekim beni çekmedikten sonra pembe de olsa altın da olsa bi işe yaramaz
Olursa süper olur tabi kapkara da olmasın
Gerçekten önemli benim için
Çokta dikkat edilmez ki istel atzu daha önemli
Olursa iyi olur da olmasa da yeriz canım 😂
Fark etmez takılma pembe diye bir şey yok
Biz pembeyi göremedikki şimdiye kadar 😃
Prenses pembesi cok güzel oluyor baya
Koyu da olabilir temiz ve kokusuz olsun yeter 😇
Önemli değil bence rengine takılmam
Özel atsaydın bari;) pembe önemli;)
Hayir ben kara seviyorum
Umrumda değil farketmez kara bile olur
Renkten çok şekil önemli
Evet sizin için büyük olması önemli değil mi
Bakım yeter
Pembe ney siyah ney ya çok ayıp
Ama bulmak baya zor
Değil
Önemsiz
Pembe olması çok güzel
kokusu önemli
aşırı önemli değil
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?