Dürüst olun, tipini beğendiğiniz ama kafa olarak uymayan biri mi yoksa kafa olarak çok iyi anlaştığınız ama sizin pek tipiniz olmayan biri mi?
3 ay
Dürüst olun, tipini beğendiğiniz ama kafa olarak uymayan biri mi yoksa kafa olarak çok iyi anlaştığınız ama sizin pek tipiniz olmayan biri mi?
Mantıklı olan kafa olarak anlaştığınız biri olur Çünkü fiziksel uyum önemli ama uzun vadede ilişkinin sürdürülebilirliği, iletişim ve ortak değerlerle sağlanır Tip uyuşmazsa zamanla çekiciliği azalabilir ama kafa olarak uyum varsa sorunları birlikte çözmek daha kolay olur
Canım, gönül ister ki ikisi birden olsun ama seç dersen kesinlikle kafa uyumu derim 😌🧠✨
Tip ilk başta büyüler ama 3 ay sonra karakteriyle baş başa kalıyorsun. Sohbet akmıyorsa, mizah uymuyorsa, değerler çakışıyorsa en yakışıklısı bile çekilmez oluyor.
Kafa olarak anlaştığın biri zamanla gözüne daha çekici görünmeye başlar, emin ol 😉💘
Cevap
9Cevap
Yanyana gelince muhabbet dönmüyorsa o tipin kendisini 2 günde bitiririm. Kafa dengi olsun tipiyle ben her türlü okeyleşirim ama ruhu eksikse çekilmez.
çekici olacak
tip olmasa da yani bi karizması olacak
şeytan tüyü
şu an öyle bir var. Adam 4x4 ama tip sıfır boy sıfır. Karakter olsun Libido olsun efso. Ama yok kaynamıyor içim. Ban dokundugunu düşününce rahatsız oluyorum. O yüzden ben bu soruyu her ikisi de değil diyerek cevaplıyorum
Tip bir zaman sonra normallesicek önemli olan bence eğlenceli ve saran biri olması sürekli seçimlerimi böyle yaptım ve genelde mutlu olan ben oldum teşekkürler.
Rica ederiz
Hem tipi hem kafası uysun lütfen
Birini seçmek zorunda kalsaydın?
Evlenceksem mecburiyse kafa derdim
Boş yapmayın tipsizi kim ne yapsın aw.
İkisi de olmuyor denedim. Yürümüyor.
Kafa olarak anlaşmak en önemlisi
İkiside bir olmadan olmax
denk şart
Kafa ve ten uyumu en değerlisi
İstemem oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?