Yani ben mesela bazı kızlarla konuştum kimisi istemedi gitti bilmiyorum belki de dış görünüşe önem verdiler ama benim önceliğim kalp güzelliği
3 ay
cakarlibahadir sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Herkesin kriteri farklı. Ben zekaya ve ahlaka önem veriyorum daha çok. Ama dış görünüş de önemsiz diyemem.
Gerçekten bu uygulamada senin gibi kızlar çıkınca hayata biraz daha bağlandım
Kaliteli insanlar var aslında her iki cinsten de. Sadece çok göz önünde değiller ve çok sık kendilerinden bahsetmiyorlar. İçinizi ferah tutun.
Karakter
Hımm doğrudur ama benim bildiğim hep dış görünüşe önem verirler bilmiyorum belkide benim karşıma çıkanlarda öyle denk gelmiştir belki şu an 21 e gireceğim yani hiç ilişkim olmadı ve bazen hiç olmayacağını düşünüyorum bazende olacağını hissediyorum
Benimde olmadı bazen istiyorum istemiyorum kararsızlık varsa cevap net hayırdır benim için
Şey yanlış anlama gerçekten hiç olmadımı sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim yaşını
Yani birde karşıma çıkan kızların genelde ilişkisi var ı yüzden dedim
Flörtüm oldu sanaldan ama çok kısa sürdü 3 gün. 22 olcam
Ya hani gerçekten şu an şaşırdım gerçekten hani karşıma çıkan kızların genelde hep ilişkisi vardı
Bende şaşırdım hhhvffffc
Neye şaşırdın benim şaşırmamamı bak gerçekten ciddiyim bu arada
Seninde olmamış ya
Haaa evet doğru söylüyorsun 😂😂 bu arada rica etsem eğer uygunsa mesaj atabilirmisin benim bir anım vardı yani buradan anlatmak isterim ama biraz uzun ve herkes görsün istemiyorum birazda komik yani anlatınca şok olacağın bir şey
Benim olmadı bu konuda ciddiyim her türlü ıspatlayabilirim istersen 😂😂
Nasıl ispatlayacaksın sbdndnsns
Orasını bilmiyorum ya ben şeyden yazdım onu emin olduğum için söyledim 😂😂
Ouahahahah
Evet yaaa kusura bakma lütfen
Ne kusuru?
Kızdırdım sandım o yüzden dedim
Ne kızdırması gvbhgfvvfffgvv
Şey mesaj atıcakmısın yanlış anlama biraz bir kaç komik konular var birazda üzüntülü şeyler var yani biraz içimi açmak istiyorum eğer mümkünse
Özele gelmiyorum
Tamam sen bilirsin şey için demiştim en yakınımdakiler genelde en büyük darbeyi vurdu belki senden bir tavsiye ya da bir fikir alırım diye düşünmüştüm yani kimseye konuşmadım hep içime attım ama yinede teşekkür ederim
Bende en iyi darbeyi yakınlarımdan aldım o yüzden sadece kendini önemse. Keşke soruyu gizliden sorsaydın rahatça konuşurdun
Olsun ama dediğim gibi hep içime attım inanırmısın bilmiyorum ama şu an tek bir arkadaşım dahi yok geçmişte yaptığım hatalar bazen aklıma geliyor ve ilerde bir sevgilim olursa başını göğsüme koyup okşayıp uyutmak isterim ama geçmişimi öğrenirse belki benden uzaklaşabilir ya da eskisi gibi olmaz bilmiyorum yaaaa kafamda o kadar çok şey varki hayatıma yön veremiyorum bazen
Olan oldu artık önüne bak…
En fazla ne yapmış olabilirsin ki
Yani orası öyle ama bazen hiç bir şey iyi olmayacakmış gibi hissediyorum bazen
Hisler geçicidir boş ver benim hayatımda da bazı sorunlar var takılma
Ya peki senin hayatında ne gibi sorunlar var özel değilse eğer gerçi gizlidesin eğer özel değilse dinlemek isterim
Özgüven sorunları
Nasıl yani kime karşı
Özgüvensilik kimle ilgili olabilir? Kendime karşı
Ya şey sandım hani birilerine karşı sandım her neyse kendine ne gibi bir şey hissediyorsun o an
Hiç bir şey sanmıyorum ruhsuz gibi
Yani psikolojiyle ilgili bir şeymi ya da hiç doktora gittinmi bunun için
Gitmedim karakterimle ilgili sanırım kişişel gelişim çalışmam gerekiyor
Anladım umarım iyi olursun
Teşekkür ederim sende umarım. Seni olan seni bulur o yüzden bu hislere kapılma hiç. Her insanın hatası yanlışı oluyor
Ben teşekkür ederim evet her insanın bir hatası oluyor ama ben bazen bunun altından kalkamıyorum bilmiyorum belkide hep içime atmaktan olabilir ya da belki yalnızlıktan olabilir
Ve biliyormusun daha fazla içimde tutamıyorum karşıma çıkan bir kaç anlayışlı insan çıktı ama onlarda kızdı keşke benimde bir ablam olsaydı diyorum içimi ona açardım her sıkıntımı onunla paylaşırdım başımı dizlerine koyar o zaman ağlardım ağlayasım gelmiş olsaydı eğer
İçine atma yalnız da hissetme senin gibi hisseden bu tür durumlara maruz kalan milyonlarca insan var. Allah altından kalkamayacağın bi yük vermez öyle düşün.
Anlıyorum seni hiç kardeşin yok mu?
Var ama erkek oda anlamaz zaten kardeşiz ama pek anlamaz beni
Annen baban?
Annem babam onlarda pek anlamazlar ya da dinlemezler bilmiyorum
O zaman dut yaprağı olamamız gerekiyor
Nasıl yani yoksa sendemi kızdın
Hayır sana kızmadım. Dut yiyeceğinin lekesi sadece dut yaprağının ovulması geçiyor. Yani herşeyi önce kendimiz kendimize iyi gelememiz gerekir bi kurtacı olmayacak maalesef
Evet gerçekten bir kurtarıcımız olsaydı ama şundan eminimki bir ablam veya sevdiğim kız olsaydı belki bu kadar üzülmezdim ya da bilmiyorum belki bana öyle geliyor
Onlarda olsa bile hayatında o zamanlar mutlaka bi eksik olacaktı birşeyler tam olmayacaktı
Evet ama belki en azından şu an bu odada kasanlıkta oturuyor olmazdım evet yinede haklısın
Kasanlık ne?
Yani odada tek başıma karanlıktayım
Anlıyorum duygularını yaşa ama benliğinin kendisi gibi benimseme
Zaten çok yıpranıyorum
Tamam mı?
Tamam söz veriyorum keşke ozeldende konuşabilseydik
Söz verdiğine sevindim:)
Ya bilmiyorum ama bazen bu tür işaretleri olgunlaştırıyormuş sence doğrumu bunlar
Nasıl yani
Yani yalnızlık olgunlaştırıyormuş
Evet
Bu arada nerede yaşıyorsun merak ettim
Ankara
Doğrudur orası nasıl güzelmi bu arada bir işte çalışıyormusun
Okuyorum güzel sen nerdesin?
İzmir
Gelmiştim
Biliyormusun bende Ankara’ya gelmiştim küçükken abimin subaylık işi için
Neresine gelmiştin tam
Alaçatı
Hımm güzel yer ama ben bile gitmedim daha oturduğum yere uzak
Evet şehir merkezinden gitmiştik bizde
Bu arada merak ettim Ankara’da Türk tarih kurumu varmış gittinmi hiç ya da duydunmu kitabevi orası
Gitmedim
Anladım doğrudur ☺️☺️
Günaydın daha yeni uyandım 😂😂
Günaydın dhbdbd de
Gün içinde ne yapıyorsun
Okul ders müzik hobi filan sen
Çalışıyorum ama boş zamanlarımda ise yazı yazıyorum
Bende yazıyorum ne ile ilgili?
Yani içimden geçenleri
Güzel
Hobilerin neler
Kitap müzik dinlemek dil filan gezme filan sen
Denizi çok seviyorum
Ve doğada yürümeyi
Bence de güzel
Bu arada adını öğrenebilirmiyim
Nur
Memnun oldum nur
Bende
Bir şey soracaktım
Senin adın neydi? Tabi
Bahadır
Yazıyormuş ya sbsbsbsb
Bende onu diyecektim ama yinede söyledim haket ben nasıl söylemişim 😂😂😂😂
Bir şey yazdınmı bildirim geldi ama mesajın yok
Bhffvvv
Ne anlamadım😂😂
İsmin yazıyor ya
Haa evet ya dediğim gibi ben nasıl yazmışım onu şey yapamadım 😂😂
Jyggbggfffvg
Sen bayaa güldün o zaman eğer seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana ☺️☺️
Evet sağol
Bu arada sormuşmuydum hatırlamıyorum hangi bölüm okuyorsun
Ne oldu bir şey demedin yoksa benimle konuşmaktan sıkıldınmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Bahadır 💙
İkisi de önemli ama ağırlığı durum belirliyor. İlk etapta ister istemez dış görünüş dikkat çekiyor; bakımlı, temiz, kendine özen gösteren biri olmak hep artı puan 💫 Ama ilişkiyi devam ettiren kesinlikle kalp güzelliği, karakter, saygı, güven.
Bazı kızlar daha çok dış görünüşe takılıyor olabilir, ama bu herkes böyle demek değil. Sen hem içini hem dışını geliştirmeye odaklan; temiz, düzenli, güler yüzlü, saygılı ol. Kalp güzelliğini fark edecek kız mutlaka çıkar, merak etme 🥹✨