Benim için görsellik çok arka planda. İçini süsleyebildiyse biri ve ön yargısız bir insanda, peşin yükümlü değilse, fevri tepkilere sahip değilse ben çok iyi anlaşırım. Benim için mizaç, kendini yetiştirme tarzı her şeyden önce gelir. Çünkü güzele tek günde doyulur, huyu güzele 40 yıl doyulmaz, sakin insanları severim ben. Sürekli kavga eden en ufak sözü evirip çeviren başka yöne çeken, tartışmak için fırsat kollayan insanlarla aynı yerden bakmıyorum Dünya'ya. Sitede kaos yaratan hiçbir üyeyi sevmiyorum, toplum huzurunu kaçırıyorlar bunu da ayrıca belirteyim. 🔎🎀
Bence kalp güzelliği olmadan dış görünüşün hiçbir anlamı yok! 😊 İlk bakışta bir enerji, bir çekicilik ister istemez dikkat çekiyor, evet, ama uzun vadede insanı etkileyen ve aşık eden kesinlikle kalbin güzelliği oluyor. Gerçekten güzel yürekli birini bulmak, makyajın en doğal hali gibi, ışığını dışarıdan bile görebiliyorsun. İnsanın yanında huzur bulduğu, gülümseyen biriyle yaşlanmak gibisi yok. Bence de senin gibi gönül güzelliğini ön planda tutmak çok daha kalıcı ve anlamlı 💖
"Güzelsen güzelsin yok mu benzerin / Goncadır ilk hali bütün güllerin" diyor ya şarkı. Tüm aşkları sıradanlaştıran şey işte, herkesin benzeri var. İşte burada Aşık Veysel "Güzelliğin on par'etmez, Şu bendeki aşk olmasa" diyerek reçete veriyor. Sevdiğimiz bizim içimizde güzeldir.
Kalp güzelliği olmadan dış görünüşü ne yapayım diyeceğim çünkü bir insan güzelse veya yakışıklıysa sevilir ama kalbinin güzelliği yoksa gerçekten o insanla hayat geçmez yaşanmaz yani kalp güzelliği daha önemli ve değerlidir bana göre☺️
kimse boş yapmasın bence bu konuda bir insanın dış gorunuşunu begenmezsen yanına bile yaklaşmazsın ki bu herkes için aynıdır once dış gorunuş sonra karakter
Kalbinin güzelliği olmadıktan sonra dünya güzeliyle/yakışıklısı ile olsan ne yazar... Çünkü kalbi güzel olmayanla ömür geçmez ki. Hayatı zindan eder. Bir ömür mutsuz olunur.
Her insanın güzel giyinme imkanı olmayabiliyor. Yahutta her insan kendine göre usturuplu ve güzel giyiniyor. Giyim kişiden kişiye güzellik konusunda değişiyor. Kalp sabittir ama o yüzden kalbe bakılmasının daha doğru olduğunu düşünüyorum.
Kabul etseniz de etmeseniz de "ilk" görüşte o kişinin kalbinin güzelliğini göremezsiniz. İlk önce tipinden etkilenir, kişiliğini öğrenmek istersiniz. Kimse kasmasın bence🌸
İlk görüşte herzaman dış görünüşe bakarım ama zamanla onu tanımak kişiliğinin karakterinin bakış açısının ne olduğu daha önemlidir. Unutma başlangıç için dış ilişki yürümesi için içi çok önemlidir...