Herkesin sadece dış görünüşüm için bana yaklaşmasından çok yoruldum?

Belki dışarıdan bakınca dertsiz, havalı ya da şanslı biri gibi görünüyorum ama inanın içten içe yalnızım. Etrafımda her zaman birileri oluyor, benimle tanışmak isteyen, adım atan çok insan var. Ama sorun şu ki; hepsi dış görünüşüm için geliyor. Ben artık insanların sadece dışımı beğenip gelmesinden bıktım. İstiyorum ki biri de benimle görünüşüm için değil, gerçekten kafamız uyuştuğu için, sohbetimi sevdiği için, sırf 'ben' olduğum için ilgilensin. Kendi halimde, en sıradan anımda bile kişiliğimin sevilmesini istiyorum.

Herkesin sadece dış görünüşüm için bana yaklaşmasından çok yoruldum?
Cevapla