Beyaz tenliyim , güneşe çıkmamla yanmam bir oluyor 5 dk'da yanıyor yüzüm, ve cimcik , veya ısırmak gibi bir şey oluyorsa hemen kızarıyor ve morarıyor tenim güneş kremi de sürüyorum fayda etmiyor ne yapmalıyım?
3 ay
Cevap
18Cevap
Buğday tenliyim beyaz olmak için lazer yaptıracağım
Siyah saç beyaz ten seviyorum
Sarışınlarda soluk durabiliyor. Siyaha boya diyeceğim de yakışır mı bilmiyorum
Boya o zaman bir de siyah gözlü lysen ateş olur
Farketmez
Siyah sac beyaz ten harika
@Kaplan001731 öyle. Sarışınlar soluk duruyor. Seksi değil
Kesimlikle ben soluk. teni sevmiyorum ama siyah sacla beyaz ten bakmaya doyamiyirum
Fayda ederde yanlış ürün kullanıyorsun ve o kadar beyaz görünmüyorsun fotoğrafından
Tamam anladık beyaz tenlisin sexisin anladık
Yükselme bu kadar şaka da mj yapmayalım
Ne yapalım beyaz ten hep çekicilik ve sexilikle bağdaştırılır
Hayır genelde böyle düşünülür
Öyle emin ol. Erkeklere sormadın mı hiç
Sevgilin de mi yok ona soraaydın
Kaç yaşında sevgilin
Oo yaşı büyükmüş neden bu kadaer büyük
Yaş farkı fazla değil mi ama. Ne iş yapıyor
Hee evlilik mü düşinüyorsun.
Yapmış gibi görünüyorsun ama büyük hatalar yapma plur mu. Evlenicem zaten deyip de yanlış işlere kalkışma. Mutlulumlar dilerim
Bir şeyler yaşamış gibi
Yaşanmama ihtimali yok ki
Emin ol yok
Ne guzel iste biz esrkelerin en sevdigi ten rengi
Her erkek sever beya ztenli kadink sevmeye doymaz
Senin tenin çok güzel, şükür et
dermatoloğa görün
Dezavantajları var evet
Beyaz tenli aynen cildi hassas olur
Neden bu kadar zor beyaz tenli olmak😔
Çok da beyaz değilsin aslında
Bende sarışınım ama bende olmuyor kızarma sadece hızlı bronzlaşıyorum
Alla alla ilginç cilt tipinle alakalı bir durum demek ki
Evet zorlugu var ya
:) bence boyle daha guzel hıcbırsey yapma
Yazın çok zor
Aynen
Gölgeye çık.
karım da öyle hemen yanar
Beyaz tenli hatunlar öndedir
Süt beyazımı
Aynı ben çözüm bulamadım
He yazın 😁
Abartmaaaaaas
Beyaz mı cidden
Güneşte kotu
Üzücü
Yapamazsın hassassın
Güneste fazla durma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 🤍
Beyaz ten pamuk gibi, ama evet biraz nazlı oluyor. Güneş kremini muhtemelen yanlış kullanıyorsun. En az 30–50 koruma faktörlü, “geniş spektrumlu” yazan bir kremi güneşe çıkmadan 20-30 dk önce bolca sür, her 2 saatte bir yenile ve terleyince/denize girince tekrar uygula ☀️
Güneşte şapka, güneş gözlüğü, ince uzun kollu açık renk kıyafet çok işe yarar. Cimcik ve ısırmaya morarma olayı da kılcal damar hassasiyeti; cildin çok hassas, korkma normal. Hassas ciltler için olan, parfümsüz ürünler kullanmaya çalış 💕