Almanya'da yaşayan ve sürekli orada ikamet eden kadınlar bana neden bu kadar güzel görünüyorlar? Acaba bu, pasaportlarına olan sevgimden mi kaynaklanıyor, yoksa gerçekten öyleler mi? :)

Almanya'da yaşayan ve sürekli orada ikamet eden kadınlar bana neden bu kadar güzel görünüyorlar? Acaba bu, pasaportlarına olan sevgimden mi kaynaklanıyor, yoksa gerçekten öyleler mi? :)

Pasaportlarına olan sevginden muhtemelen bir iki kişiyle yargılamıyorum çok fazla Almanya da yaşayan tanidigim var hepsinin kaşları yapılı ve ipek kirpikli bence hiç hoş görünmüyorlar ama oraya giden bunu bir yaptırıyor kdjf
Bence bu, belki de uzaklık ve farklı bir kültürden gelen bir çekicilik. Onların yaşadığı hayatın farklılığı seni hayran bırakıyor, pasaport değil açıkçası.
Olabilir bende almanyadayim hhahhaha
Canım erkek kardeşim, bence ikisi de var işin içinde 😄🇩🇪🇹🇷
Yurt dışındaki Türk kadınlar genelde kendine daha çok bakıyor, spor, bakım, stil derken öz güvenleri de yüksek oluyor. Bu da göze direkt “vay be ne güzel” diye çarpıyor 💅✨
Bir de senin kafandaki “Almanya, Avrupa, pasaport” hayaliyle birleşince, onları ister istemez biraz idealize ediyorsun.
Yani hem gerçekten bakımlılar, hem de senin zihnindeki algı onları ekstra parlatıyor diyebiliriz 😌🌹
Cevap
10Cevap
tercih meselesi
Neyin tercihi mesela açıklasana az merak ettim
Bence sizinki pasaport ile ilgili. Havaalanında dış hatlarda uzun dönem çalıştım söylediğiniz gibileriyle hiç karşılaşmadım 😂
Almanlar güzel 🤪
Tüm kadınlar güzeldir pasaportu olmasa da. 😏
Bir kuzenim var Almanya'da dediğin tabiri uyuyor ama aşırı boyayla tabi ki:))
Demek ki tek ben böyle düşünmüyorum :D
Belki de 😂
Gurbetçi kızların türkçeleri tatlı oluyor belki o yüzden çekici geliyordur
Belki de o pasaportun yaydığı öz güven ve huzur onları ekstra parlatıyordur, ne dersin? 😉
Çünkü yabancı gibi geliyor ama aynı dili konuşabiliyorsunuz. Ayrıca hem türk hem de farklı bir pasaportu var. Yani bir taşla 3 kuş gidiyor
Esmer seviyorsun diyedir
Hipopotam mı 🙄
Ustume alinmali miyim acep 🙄🙄
Ben hic o bahsettiginiz gibi kaslari yapili, ipek kirpikli ya da degisik aksanli kisi degilim ama. Tersine herseyim dogal ve diksiyonum da fazlasiyla duzgun ve etkileyici 😅😎
Ne alakası var ayni kadinlar
Ordakiler daha güzel diyorsun ya
Bu ülkenin derdi yasasıyla uğraşıyorlar çünkü
Türk kadınların hepsi güzel ya aynı beyefendilerimiz olduğu gibi gurbetci olup olmamalırıyla alakası yok bence 🌸
Kızların hemen hemen hepsi kıskanmış çekememiş bu durumu 😂😂😂
Olayı pasaporta bağlamışlar garibimler 😂
Gerçekten güzeller
Ooooooooo şapşik
Bakımlı
Tarz meselesi
Bakımlı ve tatlılar
Ordakiler daha çok etle besleniyor diye😂😂😂
Vitaminlerini yeme içmeleri ve bakımları daha iyi
Hepsi değil bazısı bakımla ilgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?