Arkadaşlarım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, bu toksik arkadaşlık mı yoksa ben mi abartıyorum?

Benim 4 kişilik arkadaş grubum var ve yaklaşık 5 yıldır arkadaşız çok olmasa da haftada 1-2 gün buluşuruz nasıl basılacağımı bilmiyorum ama arkadaşlarım sürekli beni eleştiriyor etrafımdaki insanlar genel olarak tatlı ve masum bir yüzüm olduğunu söyler arkadaşlarım tam tersi olduğumu söyler bir gün arkadaşım gereksiz yere 6 puanlık olduğumu söyledi konu dışı üzüldüm ve kırıldım ama diğer arkadaşlarım genel olarak beni çok beğeniyor tamam dedim belki görünüşümü beğenmiyordur fakat sürekli eleştirmesi çok kırıcı ve üzücü benim kemerli bir burnum var ama o kadar kemerli bile değil neredeyse düz fakat arkadaşlarım bunu yüzüme vura vura çok kırıcı bir şekilde söylüyorlar yan profilimin çok kötü olduğunu söylüyorlar konu farklı olsa bile o gün benim yüzümde çıkan sivilceyi konuşuyorlar mesela ben buğday tenliyim fakat onlar esmer olduğumu söylüyorlar mesela yeni bir şey deneyince bir üst bir saç stili hep çok kötü olduğunu söylüyorlar 5 yıldır arkadaşlarımdan bir kere olumlu bir yorum almadım artık dış görünüşüme çok takmış durumdayım ne yapabilirim sizce ne yapmalıyım daha reşit olmamama rağmen rafine şekeri ve tuzu kestim ve en sevdiğim çikolata artık en nefret ettiğim çikolata oldu yaşıtım insanlar çok mutlu eğlenirken benim bunları yapmam çok zoruma gidiyor ne yapabilirim 😭

Arkadaşlarım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, bu toksik arkadaşlık mı yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla