Ben çok seviyorum ailem laf ediyor nesi var anlayamadım suç mu
3 ay
Ben çok seviyorum ailem laf ediyor nesi var anlayamadım suç mu
Ben yapmıyordum. Misafirliğe gittiğimiz evde kızları aşırı makyaj yapmıştı parfümüne kadar sıkmıştı garip gelmişti abartı olması bende onlardan sonra çok hafif yapıyorum djkdndnf
Bence harika yapmışlar ya
Tatlım bence kesinlikle suç değil 💄✨ Sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle davranırsın, bu kadar basit. Ben de İzmir’de evimize biri geleceği zaman hafif bir makyaj yapmayı seviyorum; hem enerjim yükseliyor hem de kendimi daha özenli hissediyorum 💖 Ailen alışkanlığın diye laf ediyordur, boş ver. Kendine göre yaşa güzelliğim 🌸✨
Cevap
2Cevap
Yani şimdi sevdiğim misaforse ozwnirim haha onun haricinde odamdan çıkmam
Yani kişiye göre illa ki biseyler yaparım
Yapıyorum ve tabiki laf ediyorlar bana da
Aşkım napıyosun peki ne diyosun
Öyle saçma sapan konular işte canım
düşünüpte moral bozmaya gerek yok
Haklısın çok gereksiz keşke karışmasalar makyaj ne kadar abartılıyor ben evde kendi başıma yapmayı bile seviyorum
Pp me dudak koyduğum için ailemden kardeşim muamelesi görmüş insanım maalesef
Makyaj konusu bile hiçbir şey benim için😅
Allah yardımcın olsun
Amin Teşekkür ederim
Ors* olacaktı orası 😅
Anladım ben anladım şaisicic
İyi bari sevindim bacımm Jdkdkdl
Yap sen üstünü degıstır
Ya zaten ama işte ailem özensiz ben süsleniyorum garip karşılanıyor hani sanki gelen erkeğe süsleniyormuşum gibi
Söyle
Saçma
Nedne
Ne yapıyorsun
Anlamadım
Nasıl makyaj
Normal ni makyaj
Anladım
Hayır ama özel davetler de yapıyorum
Çok hafif yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?