Normalde makyaj yapmam ve sevmem, bir ruj bir de rimele sahibim onları da arkadaştan aldim djdk o derece alakam yok dhjdjd
onları da özel günde sürerim sadece😂Ama nedense öylesine makyaj yapmak istedi canım ve yaptım 😂Moralimi düzeltmeye katkısı %8 filan ama olsun djdj
onları da özel günde sürerim sadece😂Ama nedense öylesine makyaj yapmak istedi canım ve yaptım 😂Moralimi düzeltmeye katkısı %8 filan ama olsun djdj
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Yok ya denemedim hiç benlik değil. Bi kere arkadaşlarım ısrar etti ama yok. Çook çok nadir merak edersem falan lip balm sürerim
Lip balam ne lo
rujun renksizi küçükken sürerdik daha çok ilk makyaj şeysimiiiz nası bilmezsin kız
Kız ben ruju bile zorla aldım eski sevgilimle buluşacaktık diye aldım o da küfür ede ede😂
Rimeli de arkadaştan dızladım jdjdjd hiç alakam yohtir
khjjvbk benimdee aslında makyaj şeysi çok da yapasım yok bide kim uğraşcak şimdi bee
Zaten sevmiyom makyaj yapınca yüzümde 5 kilo yağ taşıyorum gibi hissediyorum
dimiii bide insanı yorar ya extra bakım yap et ohooooh çok uzun iş
Hem bizim makyaja ihtiyacımız yok
he ya, kimsenin makyaj yapmasına gerek yok aslında herkes doğal haliyle mütheşmel 🤌
He yapıyom bu soruyu görünce akıma geldi highlighterım bitmek üzere yenisini almam gerek her yer ışıl ışıl en sevdiğim lo
Bazen yüzüm çok yorgun ve solgun oluyor hemen bi makyaj yapıp modumu yakalıyorum ay ne güzel kadınım diye. 😂
Evet yapıyorum sonrada yüzümü yıkamaya üşenip duşa giriyorum 😂😂😂
Eevveeeet yapıyorum aşk acısına iyi geliyor
Ayda yilda bir yapacak bisey bulamazsam evet vakit gecirmek icin yapiyorum ama disarda asla makyajla dolasmadim
Evde iken çoğunlukla makyaj yaparım dışarı çıkmasam bile
Doğallığı seviyorum ama bazen okula giderken hafif makyaj yaptığım oluyor
Yok evdeyken üşeniyorum ya
resim çekinmek için yapıyorum
Ara sıra geliyor o uğraşma hissi yapıyorum.
Özellikle duşa girmeden önce djjgf
İvet
Bazen nadir...
Ben hep yapıyorum psikolojime iyi geliyor
Hayır hiç makyaj yapmam
Hayır
Evettt bayılırım