Kıllı ve çirkin hissettiğim için evlenmekten vazgeçmekte haksız mıyım, erkekler gerçekten kıllı kadından nefret mi ediyor?

Bir kadın olarak gerçekten çok kıllıyım Lazer çok az fayda verdi gözle görülür tüyler çok en büyük korkum birinin iğrenç vücudumu görmesi fiziğim de berbat zaten o kadar güzel kadınlar var görüyorum instada falan Allah ne kadar adaletsiz asla öyle güzel vücudum ve fiziğim olmayacak evlenmemekte haklı değil miyim hiçbir erkek kıl kadında sevmez hatta bu yüzden ayrılan bile var

Kıllı ve çirkin hissettiğim için evlenmekten vazgeçmekte haksız mıyım, erkekler gerçekten kıllı kadından nefret mi ediyor?
Cevapla