Parfüm karakterin imzasıdır derler... Sizin imza kokularınız hangileri?

Selam canlar, 🌸
​Bence bir insanın duruşunu, zekasını ve enerjisini en iyi tamamlayan şey, arkasında bıraktığı o eşsiz kokudur. Bazı parfümler vardır ki sadece güzel kokmaz, bir hikaye anlatır, bir karakteri temsil eder.
​Benim listem net:

​Kadın: Şıklığın ve zarafetin tanımı; Coco Mademoiselle. (Tam bir "10 numara 5 yıldız" klasiği!) 💃

​Erkek: Karizmatik, sert ve iddialı bir duruş için; Dior Sauvage. 🔥

​Peki, sizin "İşte bu benim kokum!" dediğiniz, geçtiğiniz yerde iz bırakan o favori 1 kadın ve 1 erkek parfümünüz hangisi?
​Yorumlarda buluşalım, belki listemize yeni ve büyüleyici keşifler ekleriz! 👇
Parfüm karakterin imzasıdır derler... Sizin imza kokularınız hangileri?
Parfüm karakterin imzasıdır derler... Sizin imza kokularınız hangileri?
Cevapla