Fiziği güzel ama kilo çatlakları olsa?

Boyum kısa ve çok zayıftım 47 kiloydum bir yılda 11 12 kg aldım ve şu an 59 kiloyum vücudum çok güzel ve şekilli göbeğim falan da yok kalça ve basenden kilo alan biriyim aldığım kilolar bacaklarımı kalınlaştırdı ve kalçam büyüdü bu yüzden kalçamda ve bacaklarımda çok değil bir miktar çatlaklar oluştu çok takılıyorum moralim bozuluyor sizce bu beni g fiziğime rağmen çplkken çirkin ve itici yapar mı çok göze çarpar mı ne düşünüyorsunuz?
Fiziği güzel ama kilo çatlakları olsa?
Cevapla