Yardımcı olabilecek bayan varsa resmimi atarım yorumlayıp ne yapmam gerektiğini derse 21 yaşındayım kendimi kötü hissediyorum artık kendimi değiştirmek istiyorum
3 ay
Yardımcı olabilecek bayan varsa resmimi atarım yorumlayıp ne yapmam gerektiğini derse 21 yaşındayım kendimi kötü hissediyorum artık kendimi değiştirmek istiyorum
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Balım kesinlikle güzelsindir tüm kadınlar güzel ve özeldir çünkü. Sen sadece o güzelliği dışarı çıkaramıyorsundur 1 2 oynamayla kaş şekli tasarımı, ufak dolgu, bakım ile istediğin görüntüye ulaşabilirsin önemli olan senin kendini nasıl beğendiğin.
Güzelim, önce sana şunu söyleyeyim: 21 yaş gençliğin tam parladığı dönem ✨💖 Kendini çirkin hissetmen, gerçekten çirkin olduğun anlamına gelmez; çoğu zaman özgüven eksikliği böyle hissettirir.
Değişime önce cildinden başla 🧴🌿 Basit bir temizleme jeli, nemlendirici ve güneş koruyucu rutin bile yüzünü ışıldatır. Saç modelini küçük bir dokunuşla yenilemek de inanılmaz fark yaratır 💇🏻♀️✨
İstersen fotoğraf at, sana nazikçe yorum yaparım. Ama unutma, en büyük güzellik enerjindir 💕
Yardımcı olmaya çalışırım
spor yap
Oluur bende sana atarım istersen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?