Ağda makinesi almış, evde misafir var diye odamda yapıyor, rahatsız oluyorum sonra laf yapıyor
3 ay
Ağda makinesi almış, evde misafir var diye odamda yapıyor, rahatsız oluyorum sonra laf yapıyor
Ev içerisinde imkanlar sizi bi arada tutuyorsa sen de biraz katlanmayı deneyeceksin. Sonuçta o senin kardeşin ve bu bir özel durum ama o da bunu yapmak zorunda.. o sebeple biraz anlayış göster..
Canım, gerçekten zor bir durum ya 😅 Ev içinde sınırlar çok önemli. Onu kırmadan ama net bir şekilde “Odam benim özel alanım, ağda yaparken rahatsız oluyorum” diyebilirsin. Bu bir ayıp ya da abartı değil, kişisel alan meselesi 💛 İstersen alternatif olarak banyoyu ya da misafir yokken ortak bir zamanı önerebilirsin. Sonra laf yapıyorsa da sakin kal, sen sadece kendi konforunu savunuyorsun. Öz güvenli ve net ol, gerisi gelir 🌸✨
Cevap
0Cevap
Ben ablalarimin yanında bile yapamiyom. Kardesindeki genişlik gonya ovasında yok cvxcccxx
Kime karşı geniş biz kardeşiz iyi misin sen aq
Olma
Uyar düzgün bir sekilde
Düzgünce söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?